داستان انگیزشی شماره 22 – زیبایی

داستان انگیزشی شماره 22 - زیبایی / ویکی ووک

آیا ما در شرایط معمولی و ساعات نامناسب، قادر به درک زیبایی هستیم؟؟ یا لحظه ای برای قدردانی از آن زیبایی توقف میکنیم؟ آیا می توانیم زیبایی را در هر لباسی که باشد بشناسیم؟ با همین چند سوال شما را به خواندن داستان انگیزشی شماره 22 دعوت میکنم امیدوارم لذت ببرید از آن و بیشتر به زیبایی ها و افراد دورو بر خودمان توجه کنید.


حدیث روز

رَسولُ الله (ص):
اَلوَلَدُ سَیِّدٌ سَبعَ سِنِینَ وَ عَبدٌ سَبعَ سِنِینَ وَ وَزِیرٌ سَبعَ سِنِینَ

فرزند تا 7 سالگی آقاست هفت سال بعد چون بنده است و 7 سال سوم وزیر است


متن داستان انگیزشی شماره 22

زیبایی

 

داستان انگیزشی شماره 22 - زیبایی / ویکی ووک

 

در یک سحرگاه سرد، مردی وارد ایستگاه مترو شد و شروع به نواختن ویولون کرد، این مرد در عرض 45 دقیقه، شیش قطعه از بهترین قطعات باخ را نواخت. از آنجا که شلوغ ترین ساعت صبح بود، هزاران نفر برای رفتن به سر کارهایشان به سمت مترو هجوم آورده بودند. سه دقیقه گذشته بود مرد میانسالی متوجه نوازنده شد. از سرعت خود کاست و چند ثانیه ای توقف کرد و بعد با عجله به سمت مقصد خود به راه افتاد.

یک دقیقه بعد، ویلون زن اولین انعام خود را دریافت کرد، خانمی بی آنکه توقف کند یک اسکناس یک دلاری به درون کاسه اش انداخت و با عجله به راه خود ادامه داد. چند دقیقه بعد، مردی در حالیکه گوش به موسیقی سپرده بود، به دیوار پشت سرش تیکه داد، ولی ناگهان نگاهی به ساعت خود انداختو با عجله از صحنه دور شد. کسی که بیش از همه به ویولون زن  توجه نشان داد، کودک سه ساله ای بود که مادرش با عجله و کشان کشان او را به دنبال خود می کشید. کودک در حالیکه همچنان نگاهش به ویولون زن بود، از او دور میگشت. این صحنه، توسط چندین کودک دیگر نیز اتفاق افتاد و والدین شان بلا استثناء برای بردنشان به زور متوسل شدند.


شاید دوست داشته باشید

شاک شوکاشاک شوکا و طرز تهیه آن

شاک شوکا غذایی است که مربوط به کشور ترکیه می باشد و بسیار محبوب و پرطرفدار است. این غذا با مواد غذایی که در اکثر خانه ها تهییه می شود درست می شود و بسیار هم خوشمزه است و همچنین شما میتوانید این غذا را به عنوان…


در طول مدتی که ویلون زن می نواخت، تنها شش نفر اندکی توقف کردند، بیست نفر انعام دادند، بی آنکه مکثی کرده باشند و چند دلار عاید او شد. وقتی که وی از نواختن دست کشید و سکوت بر همه جا حاکم شد، نه کسی متوجه شد، نه کسی تشویق کرد و نکسی او را شناخت. هیچکس نمی دانست که این ویولون زن همان جاشوا بل یکی از بهترین موسیقی دانان جهان و نوازنده یکی از پیچیده ترین قطعات نوشته شده برای ویولون است. جاشوا بل، دو روز قبل از نواختن در سالن مترو، در یکی از تئاتر های شهر بوستون، برنامه ای اجرا کرده بود که تمام بلیط هایش به قیمت یکصد دلار پیش فروش شده بود.

به زیبایی های اطراف بیشتر دقت کنید…

امیدوارم از داستان انگیزشی شماره 22 لذت برده باشید…

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه در “داستان انگیزشی شماره 22 – زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *