داستان انگیزشی شماره 19 – باور

داستان انگیزشی شماره 19 - باور / ویکی ووک

باورهای انسان‌ها شخصیت آن‌ها را تشکیل می‌دهند، بارها بار در این دنیا افرادی را دیده این‌که بیشتر ازآنچه که در ظاهر توانایی دارند کارهای خارق‌العاده انجام داده‌اند، آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا؟؟؟؟؟ یک نکته را فراموش نکنید، انسان‌ها بیشتر ازآنچه که باور دارند، توانایی دارند فقط کافیِ به خود اعتماد داشته باشند و باور داشته باشند که می‌توانند. در ادامه متن داستان انگیزشی شماره 19 را باهم می‌خوانیم.


حدیث روز

أمیرُالمُومنینَ عَلی (ع):
مَن کَلَّفَ بِالأدَبِ قَلَّت مَساویهِ

کسی که خود را موظف به رعایت ادب کند بدیهایش کاستی می‌گیرد.


متن داستان انگیزشی شماره 19

باور

 

داستان انگیزشی شماره 19 - باور / ویکی ووک

 

شخصی سر کلاس ریاضی خوابش برد. زنگ را زدند و باعجله دو مسئله را که روی تخته‌سیاه نوشته‌شده بود یادداشت کرد و با این باور که استاد آن را به‌عنوان تکلیف داده به منزل رفت و تمام شبانه‌روز را برای حل آن‌ها فکر کرد. هیچ‌یک را نتوانست حل کند. اما طی هفته از تلاش دست برنداشت. سرانجام یکی از آنها را حل کرد و به کلاس آورد. استاد به‌کلی مبهوت شد زیرا آن دو را به‌عنوان مسائل غیرقابل‌حل در ریاضی داده بود.

در یک باشگاه بدن‌سازی پس از اضافه کردن 5 کیلوگرم به رکورد قبلی ورزشکاری از او خواستند که رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند. اما او موفق به این کار نشد. سپس از او خواستند وزنه‌ای را که 5 کیلوگرم از رکوردش کمتر است را امتحان کند. این دفعه او به‌راحتی وزنه را بلند کرد. این مسئله برای ورزشکار جوان و دوستانش امری کاملاً طبیعی بود اما برای طراحان این آزمایش جالب و هیجان‌انگیز بود. چراکه آنها اطلاعات غلط داده بودند. او در مرحله اول از عهده بلند کردن وزنه‌ای برنیامده بود که درواقع 5 گرم از رکوردش کمتر بوده است، و درحرکت دوم ناخودآگاه به بهبود رکوردش به میزان 5 کیلوگرم شده بود. او در حالی با این باور وزنه را بلند کرده بود که خود را قادر به انجام آن می‌دانست.


شاید دوست داشته باشید

چهارمین جشن سالانه موسیقی ما برگزار شد / ویکی ووکچهارمین جشن سالانه موسیقی ما برگزار شد

جشن سالانه موسیقی یک جشن خصوصی در حوزه موسیقی است که متولی آن سایت موسیقی ما بوده و هر ساله در تهران برگزار میشود.

هرسال فعالیت‌های مربوط به موسیقی رسمی و مجاز کشور، مانند…


هر فردی خود را ارزیابی می‌کند و این برآورد مشخص خواهد ساخت که او چه خواهد شد. شما نمی‌توانید بیش از آن چیزی شوید، که باور دارید هستید. اما بیش ازآنچه باور دارید، می‌توانید، انجام دهید.

همواره به فکر پریدن باش چراکه پرنده نو پا بر آسمان بلند سرانجام پر باز می‌کند.

امیدوارم از داستان انگیزشی شماره 19 لذت برده باشید…

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *