داستان انگیزشی شماره 21 – یاد خدا

داستان انگیزشی شماره 21 - یاد خدا / ویکی ووک

سلام به همراهان ویکی ووک، امیدوارم همیشه شاد و سالم باشید و همیشه و همه حال از یاد خدا غافل نشوید. در ادامه داستان انگیزشی شماره 21 را باهم میخوانیم.


حدیث روز

الامام الباقر (ع):
مَن یَصحَب صَاحِبَ السَّوءِ لاَیسلَم وَ مَن یَدخُل مَدَاخِل السَّوءِ یُتَّهَم وَ مَن لاَیملِک لِسَانَهُ یَندَم

هرکه بادوست بد همنشینی کند، سالم نمی ماند و هرکه به مکانهای بد در آید، آماج تهمت می شود، و هرکه گفتار خود را مهار نکند پشیمان گردد.


متن داستان انگیزشی شماره 21

یاد خدا

 

داستان انگیزشی شماره 21 - یاد خدا / ویکی ووک

 

بکسی گفتم که: کسی را می شناسم که میتواند روی آب راه برود، آن شخص جوابم را داد و گفت: کار سختی بنطر نمیرسد بعضی پرنده ها هم روی آب راه می رود. گفتم کسانی را می شناسم که قدرتی دارند که روی هوا پرواز می کنند، باز هم جواب داد که کار سختی نیست مگس هم میتواند روی هوا پرواز کند. باز هم گفتم کسی را می شناسم که در یک لحظه از یک شهر می تواند به شهر دیگر برود بازهم جوابم را اینگونه داد که شیطان هم میتواند در یک لحظه از شرق به غرب برود.


شاید دوست داشته باشید

GTA VIتاریخ انتشار بازی GTA VI

یکی از مهم ‎ترین ویژگی‎ های راک ‎استار، عرضه دیر به دیر سری‎ های محبوب است. با دقتِ تمام بازی را طراحی می‎کند و می ‎سازد، مشکلات آن را بر طرف می‎کند و در نهایت (در بیشتر مواقع) بازیِ بدون مشکلی را روانه بازار می‎کند. با وجود این‎که سری GTA همیشه و همیشه از پرچمدارهای نسل خود بوده، (چه از لحاظ گرافیکی، چه گیم‎پلی و حتی داستان) اما یکی از اصلی‎ترین مشکلات این سری، نبود امکان تخریب در بازی است. قطعا عملی کردن این کار برای راک‎استار …


نگاهی عمیق به چشمانم کرد و گفت:

این چیزها بنظرت مهم است، این ها اصلا مهم نیست. مرد آن است که در بین مردم باشد، معاشرت کند، بخرد و بفروشد و بگوید و بخندد، اما یک لحظه حتی یک لحظه از یاد خدا غافل نباشد.

خدا همیشه با ماست ❤️

به امیدفردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *