داستان انگیزشی شماره 32 – شکر خدا

داستان انگیزشی شماره 32 - شکر خدا / ویکی ووک

داستان انگیزشی شماره 32 درباره شکر خداست، آیا برای شکر کردن خدا نیاز است که اتفاق خاصی بیوفتد بنظر هر چیزی که در این دنیا وجود دارد نیاز است خدا را بابت آن شکر کرد. در ادامه چند اتفاق را که برای افراد مختلف افتاده است را باهم میخوانیم.


حدیث روز

رسول الله (ص):
مَن قلُّ طَعامُهُ صح بَطنُهُ وَ صَفا قَلبُهُ

هرکه غذایش کم باشد معده اش سالم مانده و صفای قلب می یابد


متن داستان انگیزشی شماره 32

شکر خدا

 

داستان انگیزشی شماره 32 - شکر خدا / ویکی ووک

 

فردا تولد دوستمه، امروز رفته بودم بیرون تا براش یه هدیه‌ی کوچولو بگیرم، در طول هفته چند بار به بهونه های مختلف و لابه لای حرف هاش می خواست یک جورایی بهم یادآوری کنه که تولدشه، اولش خنده‌ام گرفت ولی بعد با خودم فکر کردم چقدر خوبه یک دوستی دارم که براش مهمه من به یاد تولدش باشم، می دونم که نوع هدیه براش مهم نیست، دوست داره به یادش باشم، و چقدر خوبه که اینطوری می تونم دوست خوبم رو خوشحال کنم، خدایا شکرت، زیر سایه خودت حفظش کن و به همه دوستانم عمر با عزت بده…


شاید دوست داشته باشید

اوتیت چیست؟ / ویکی ووکاوتیت چیست؟

به التهاب گوش که یکی از بیماری های شایع گوش است، اوتیت گفته می شود که این التهاب میتواند…


اتفاق دوم

نفهمیدم چطور شد که چرخ عقب ماشین توی جدول کنار خیابان افتاد. تا نگاه کردم یکی از اینور یکی از آنور جمع شدن، کمک کردن تا چرخ ماشین از جدول در اومد، خدایا چه بنده ایی داری، تا می بینن یکی گیر کرده بهش کمک می کنن، دست همه بندگانت رو بگیر و خودت توی چاله چوله‌های زندگی راهنماشون کن…

با تو جه به اتفاقاتی که در روز برای ما می افتد لازم نیست نگاه مثبت رو به خودمان تلقین کنیم و تحمیل کنیم، یه فیلسوف بزرگ می گه، جهان بر پایه بهترین نظام خلق شده، جهان رو اونطور که هست ببینیم، جهان فقط دنیای کوچک ما نیست، بلکه جهان خلقت است.

در این نگرش وسیع به هرطرف که نگاه کنیم و البته کمی دقیق نگاه کنیم، هر پدیده ای، زبان آدم را به شکر و ستایش خالق جهان وا می دارد، حتی سختی ها، چون وجودش در این چرخه لازم است.

پس خدای مهربان شکرت….

شکر به خاطر خودت…

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *