چگونه موهای سفید را سیاه کنیم؟

چگونه موهای سفید را سیاه کنیم؟ / ویکی ووک

سیاه کردن موهای سفید یکی از بزرگترین دغدغه های افراد است ما در مطلب چگونه سفیدی مو را از بین ببریم تا حدودی از این مشکل و طریقه‌ی از بین بردن آن صحبت کردیم در این مطلب و در راستای تکمیل کردن مطلب راه های سیا کردن موهای سفید را باهم بررسی میکنیم.

راه های سیاه کردن موهای سفید

همانطور که در مطالب قبل هم اشاره کرده بودیم، در ریشه مو رنگدانه هایی به نام ملانین وجود دارد که در واقع ایجاد کننده رنگ طبیعی مو است، که بر اثر عواملی و همزمان با افزایش سن تولید ملانین در بدن متوقف می شود که این امر سفیدی موهای سر را در پی دارد، دو مواد گیاهی بسیار عالی برای سفید کردن مو وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها موهای سیاه و خوش حالتی دارند، این دو ماده مفید روغن نارگیل و هلیله سیاه است که در ادامه بیشتر درباره‌ی این دو مواد می خوانیم.

 

چگونه موهای سفید را سیاه کنیم؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

خشکی موچگونه خشکی مو را از بین ببریم؟

قرار گرفتن مداوم در برابر خورشید، مواد سمی محیط اطراف و استفاده منظم از محصولات شیمیایی…

 

 


روغن نارگیل برای سیاه کردن موهای سفید

سه قاشق مرباخوری آب لیمو را با پنج قاشق غذاخوری روغن نارگیل در یک ظرف به خوبی با هم مخلوط کنید تا مایعی یکدست درست شود. سپس مایع را روی موهای خود بمالید وبا نرمی موها و پوست سرتان را ماساژ دهید. بعد از ماساژ دادن، پوست و موی سر را به مدت یک ساعت به حال خود بگذارید. بعد از گذشت یک ساعت، موهای خود را با شامپو بشویید. هفته ای یک بار این کار را انجام دهید و نتیجه آن را ببینید.

هلیله سیاه برای سیاه کردن موهای سفید

یکی ازگیاهان دارویی مفید هلیله سیاه نام دارد. طبع این گیاه سرد و خشک است. به گزارش برنا، هلیله علاوه بر سیاهی مو، از تقویت کننده‌های معده به حساب می‌آید و سیستم گوارشی را برای هضم غذا تحریک می‌کند. همچنین از دیگرخواص آن برای دستگاه گوارش، درمان سوزش سردل، درمان اسهال ورفع یبوست است. مصرف آن پس از غذا، اسیدیته معده را خنثی می‌کند. جویدن هرشب هلیله سیاه به طور متناوب، بیماری آسم را به حداقل کاهش می‌دهد. استفاده ازگیاه هلیله، باعث تقویت بینایی و افزایش نور چشم
می شود، برای برطرف کردن سیاهی دور چشم موثر است.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه در “چگونه موهای سفید را سیاه کنیم؟

    • سلام خدمت شما دوست عزیز، بله تاثیر خوبی داره البته بعلت اینکه گیاهی است امکان داره که برای بعضی افراد تاثیر نداشته باشه، استفاده از هلیله سیاه رو بیشتر توصیه میکنم چون تاثیرش رو خودم دیده ام، امیدوارم سالم و سلامت باشید، ممنونم از همراهی شما.

    • با تشکر از شما کاربر گرامی
      اگر از سایت راضی هستید، سایت رو به دوستانتون معرفی کنید و اون را به اشتراک بگذارید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *