چگونه دربرابر امواج موبایل از خود محافظت کنیم؟

امواج موبايل

بیشتر دستگاه های الکترونیکی می تواند خیلی مفید و کار راه انداز باشد؛ اما تبعاتی نیز دارد. بدن ما روزانه در معرض تشعشع مضر دستگاه های الکترونیکی مخصوصا امواج موبایل قرار می گیرد که بسیار برای بدن ما خطرناک است. مشخصا با توجه به عجین شدن این دستگاه ها مخصوصا موبایل ( تلفن همراه ) نمیتوانیم آنها را از زندگی مان بندازیم بیرون اما میتوانیم اثرات مخرب آن را کم کنیم از همین رو در این پست میخواهیم راه های مقابله با این امواج را بررسی کنیم.

امواج موبایل چه ضرری دارد؟

 

امواج موبایل

 

قرار گرفتن در مقابل امواج موبایل و بطور کل امواج دستگاه های الکترونیکی دارای خطرات بسیاری است از جمله:

چطوری دربرابر امواج موبایل از خود محافظت کنیم؟

امکان پذیر نیست که به طور کامل از امواج موبایل و بطور کاملتر از تشعشعات الکترومغناطیسی پرهیز کرد حتی اگر تلویزیون LCD ،رایانه  و موبایل خود را از منزل بیرون بیندازید. زیرا این اشعه  را در محل کار ، مدرسه و حتی منزل همسایه و …دریافت می کنید. اما میتوانید با رعایت کردن چندین نکته از اثرات مخرب و وحشتناک ان جلوگیری کنید.

Mobile waves3

اولین نکته ای که خیلی باید به آن توجه کرد این است که توقف خود را در اماکن عمومی که وای فای دارد مانند کافی شاپ ها،رستوران ها و …محدود کنیم. میزان مصرف ویتامین D3، چغندر، سیر، سرکه گندم، میوه های غنی از پکتین مانند سیب، لیمو ترش، جعفری، ترشی کلم برگ، زردچوبه، ویتامین های B  کمپلکس، زنجبیل، آواکادو، اسفناج، کلم بروکلی و گشنیز را بالا ببرید.

ورزش و خواب کافی داشته باشید، زیرا  قسمت عمده بازسازی بدن هنگام خواب رخ می دهد.

آب کافی مصرف کنید مصرف آب به اندازه کافی به بدن اجازه می دهد تا ماده مغذی  را جذب کند و اثرات مخرب اشعه کاهش یابد. در حالی که برنامه غذایی سرشار از گوشت فرآوری شده، لبنیات،قند  و نمک تصفیه شده، بدن را در برابر اشعه آسیب پذیر می کند و مانع عمل بازسازی می شود.

به امید فردایی روشن

منابع: زندگی سالم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *