مهمترین رویدادهای تاریخی 7 فروردین در جهان

مهمترین رویدادهای تاریخی 8 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 6 فروردین مهمترین رویدادهای تاریخی 5 فروردین در جهان رویدادهای تاریخی 4 فروردین رویدادهای تاریخی 3 فروردین مهمترین رویدادهای تاریخی 2 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 1 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 29 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 28 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 27 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 26 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 25 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 24 اسفند مهمترین رویدادهای تاریخی 23 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 22 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 21 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 20 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 19 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 18 اسفند در جهان رویدادهای تاریخی 17 اسفند مهمترین رویدادهای تاریخی 16 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 15 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 14 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 13 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 12 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 11 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 10 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 9 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 8 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 6 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 5 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 4 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 3 اسفند در جهان / ویکی ووک

هر روز که می‌گذرد اتفاق هایی را به همراه دارد، اتفاق هایی شیرین و تلخ که هرکدام بر سرنوشت کشوری و جهان تاثیرگذار بوده است. در این مطلب مهمترین رویدادهای تاریخی 7 فروردین مصادف با 27 مارس را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

مهمترین رویدادهای تاریخی 7 فروردین

سال ۱۷۳۸

پارلمان انگلستان به دولت اسپانیا اعلان جنگ داد.

سال ۱۷۹۷

ناتانیل بریگز، در ایالت نیوهمشایر آمریکا، نخستین ماشین لباسشویی را که ساخته بود به معرض تماشا گذارد.

سال ۱۸۶۶

نخستین آمبولانس جهان که با اسب کشیده می‌شد آغاز به‌کار کرد.

سال ۱۸۵۴

جنگ کریمه از سوی امپراطوری انگلستان علیه روسیه آغاز شد.


شاید دوست داشته باشید

طریقه‌ی مصرف پریمیدون چگونه است؟ / ویکی ووکطریقه‌ی مصرف پریمیدون چگونه است؟

پریمیدون یکی از داروهای ضد تشنج است که در درمان صرع‌های تونیک ـ کلونیک ژنرالیزه (گراندمال)، کمپلکس ـ پارشیال سایکوموتور ترمورفامیلیال خوش‌خیم تجویز می شود این دارو با تبدیل دارو به فنوباربیتال آستانه صرعی را بالا می‌رود. پریمیدون با نام تجاری Apo-primidone, Myidone, Sertan, Myosoline نیز در بازار موجود است. این دارو در افرادی…

 

 


سال ۱۹۱۰

نخستین هواپیما از روی آب به پرواز در آمد. این اقدام در فرانسه انجام شد و از آن پس ساخت هواپیماهایی که به جای فرودگاه زمینی از دریا برای فرود آمدن و بلند شدن استفاده می‌کردند رایج شد.

سال ۱۸۱۸

مناطق بسارابیا و مولداوی به رومانی ملحق شدند.

سال ۱۹۵۸

نیکیتا خروشچف به مقام نخست وزیری اتحاد جماهیر شوروی سابق رسید.

سال ۱۹۷۷

یک هواپیمای مسافربری بوئینگ متعلق به خطوط هوایی هلند در جزایر قناری اسپانیا با یک هواپیمای پانامایی در پیست فرودگاه برخورد کرد که به دنبال این سانحه ۵۷۵ تن کشته و ۷۰تن دیگر مجروح شدند.

سال ۱۹۹۰

مسجد شهر گنجه در جمهوری آذربایجان پس از هفتاد سال تعطیلی در دوران حاکمیت کمونیستها بازگشایی شد.

در این مطلب سعی کردیم مهمترین رویدادهای تاریخی 7 فروردین را بررسی کنیم. اگر رویداد مهمی در این روز از قلم افتاده است، لطفا با کامنت و ذکر منبع ما را مطلع کنید تا مطلب را بروز کنیم.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *