داستان انگیزشی شماره 95 – نکته های ظریف

داستان انگیزشی شماره 95 - نکته های ظریف / ویکی ووک

سلام به همه همران عزیز امروز داستان انگیزشی شماره 95 را باهم میخوانیم، در بخش روانشناسی داستان های زیبایی را قرار داده ایم که میتوانید در صورت تمایل مطالعه کنید، اما داستان انگیزشی شماره 95 ، تا حالا پیش اومده کلی تلاش کنید و به هدف و آرزوی که میخواید نرسیده باشید، این داستان نشان می دهد که همیشه تلاش نتیجه نمیدهد، خیلی وقت ها باید تلاش رو همراه با فکر همراه کرد، همیشه تلاش و زرو زدن الکی کار ساز نیست، باید فکر کرد و بدنبال راه حل های بهتر بود. دعوت میکنم تا این داستان زیبا رو در ششمین روز از سال جدید بخوانید.


حدیث روز

امام حسن (ع)
فَاُقسِمُ بِاللهِ! لَو أنَّ النّاسَ بایَعُونِی وأطاعُونِی ونَصَرُونِی، لَأعْطَتهُمُ السَّماءُ قَطرَها،‌ والأرضُ بَرَکَتَها، ولَما طَمِعْتَ فِیها یا مُعاوِیَهُ.

به خدا سوگند که اگر مردم با من بیعت می‌کردند و از من فرمان می‌بردند و مرا یاری می‌دادند، آسمان بارانش را و زمین برکتش را به آنان ارزانی می‌داشت، و تو ای معاویه طمعی در خلافت نمی‌کردی

 


داستان انگیزشی شماره 95

نکته های ظریف

 

داستان انگیزشی شماره 95 - نکته های ظریف / ویکی ووک

 

مردی قوی هیکل در چوب بری استخدام شد و تصمیم گرفت خوب کار کند. روز اول ۱۸ درخت برید، کارفرمایش به او تبریک گفت و او را به ادامه کار تشویق کرد. روز بعد با انگیزه بیشتری کار کرد، ولی ۱۵ درخت برید. روز سوم بیشتر کار کرد، اما فقط ۱۰ درخت برید. به نظرش آمد که ضعیف شده است.


شاید دوست داشته باشید

املت قارچ و پیازچه و طرز تهیه آن / ویکی ووکاملت قارچ و پیازچه و طرز تهیه آن

قارچ خوراکی غذایی سالم، لذیذ و سرشار از ویتامین و پروتئین است همچنین در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این غذا به علت

 


پیش کارفرمایش رفت، عذر خواست و گفت: نمیدانم چرا هر چه بیشتر تلاش من کنم، درخت کمتری می برم! کارفرمایش پرسید: آخرین بار کی تبرت را تیز کردی؟ او گفت: برای این کار وقت نداشتم، تمام مدت مشغول بریدن درختان بودم! راز موفقیت در زندگی همین نکته های ظریف است، فکر، جسم، روان باید به روز شوند.

خدا همیشه با ماست

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه در “داستان انگیزشی شماره 95 – نکته های ظریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *