مهمترین رویدادهای تاریخی 6 فروردین در جهان

مهمترین رویدادهای تاریخی 8 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 6 فروردین مهمترین رویدادهای تاریخی 5 فروردین در جهان رویدادهای تاریخی 4 فروردین رویدادهای تاریخی 3 فروردین مهمترین رویدادهای تاریخی 2 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 1 فروردین در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 29 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 28 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 27 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 26 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 25 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 24 اسفند مهمترین رویدادهای تاریخی 23 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 22 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 21 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 20 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 19 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 18 اسفند در جهان رویدادهای تاریخی 17 اسفند مهمترین رویدادهای تاریخی 16 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 15 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 14 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 13 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 12 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 11 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 10 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 9 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 8 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 6 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 5 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 4 اسفند در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 3 اسفند در جهان / ویکی ووک

هر روز که می‌گذرد اتفاق هایی را به همراه دارد، اتفاق هایی شیرین و تلخ که هرکدام بر سرنوشت کشوری و جهان تاثیرگذار بوده است. در این مطلب مهمترین رویدادهای تاریخی 6 فروردین مصادف با 26 مارس را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

مهمترین رویدادهای تاریخی 6 فروردین

سال ۱۸۲۷

لودویگ فان بتهوون آهنگ‌ساز کبیر آلمانی چشم از جهان فروبست.

سال ۱۹۱۳

ادیرنه، از سوی نیروهای بلغار و صرب اشغال شد.

سال ۱۹۳۱

قانون اوزان و مقادیر مورد استفاده قرار گرفت.

سال ۱۹۳۴

برای اولین بار در انگلستان از رانندگان امتحان رانندگی گرفته شد.


شاید دوست داشته باشید

کراس فیت چگونه ورزشی است؟ / ویکی ووککراس فیت چگونه ورزشی است؟

یک ژیمناستیک کار جوان به نام گلسمن اولین جرقه های ورزش کراس فیت (Cross Fit) را زده و در سال ۲۰۰۰ این ورزش رسما پایه گذاری شده است. گلسمن به غیر از

 


سال ۱۹۴۱

ریچارد داوکینز، زیست شناس و خداناباور مشهور بریتانیایی متولد شد.

سال ۱۹۴۰

نازیهای المان، آغاز به انتقال یهودیان به اردوگاه آشوویتس در لهستان کردند. در میان یهودیان تعداد زیادی از اقوام دیگر نیز حضور داشتند. به عنوان مثال گفته می شود که حتی برخی از مردان مسلمان هم به دلیل ختنه شدن که در میان یهودیان نیز مرسوم است همراه با آنان کشته شدند.

سال ۱۹۴۴

خسرو شکیبایی، یکی از برجسته ترین هنرمندان تئاتر و سینمای ایران در تهران به‌دنیا آمد.

سال ۱۹۷۱

پاکستان شرقی یا بنگلادش از پاکستان اعلام استقلال نمود.

سال ۱۹۷۱

پل بغاز در استانبول گشایش یافت و دو یقه این جهان شهر را در دو قاره آسیا و اروپا به هم پیوند زد.

سال ۱۹۷۵

امیرعباس هویدا به عراق رفت و با حسن البکر و صدام حسین ملاقات و مذاکره کرد.

سال ۱۹۹۵

در اروپا پیمان شنگن به اجرا گذاشته شد.

در این مطلب سعی کردیم مهمترین رویدادهای تاریخی 6 فروردین را بررسی کنیم. اگر رویداد مهمی در این روز از قلم افتاده است، لطفا با کامنت و ذکر منبع ما را مطلع کنید تا مطلب را بروز کنیم.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *