مهمترین رویدادهای تاریخی 23 شهریور در جهان

مهمترین رویدادهای تاریخی 6 مهر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 5 مهر مهمترین رویدادهای تاریخی 5 مهر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 4 مهر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 3 مهر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 2 مهر در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 1 مهر در جهان رویدادهای تاریخی 31 شهریور رویدادهای تاریخی 30 شهریور مهمترین رویدادهای تاریخی 29 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 28 شهریور در جهان رویدادهای تاریخی 27 شهریور مهمترین رویدادهای تاریخی 26 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 25 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 24 شهریور در جهان رویدادهای تاریخی 23 شهریور رویدادهای تاریخی 22 شهریور رویدادهای تاریخی 21 شهریور رویدادهای تاریخی 20 شهریور رویدادهای تاریخی 19 شهریور مهمترین رویدادهای تاریخی 18 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 17 شهریور مهمترین رویدادهای تاریخی 16 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 15 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 14 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 13 شهریور مهمترین رویدادهای تاریخی 12 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 11 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 10 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 9 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 8 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 7 شهریور در جهان رویدادهای تاریخی 6 شهریور مهمترین رویدادهای تاریخی 5 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 4 شهریور در جهان مهمترین رویدادهای تاریخی 3 شهریور در جهان

هر روز که می‌گذرد اتفاق هایی را به همراه دارد، اتفاق هایی شیرین و تلخ که هرکدام بر سرنوشت کشوری و جهان تاثیرگذار بوده است. در این مطلب مهمترین رویدادهای تاریخی 23 شهریور مصادف با 14 سپتامبر را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

مهمترین رویدادهای تاریخی 23 شهریور

سال ۱۸۱۲

ارتش ناپلئون بناپارات امپراطور فرانسه درحالیکه مسکو در آتش می سوخت وارد این شهر شد.

سال ۱۸۶۷

ویلیام مکینلی، رییس جمهوری ایالات متحده امریکا، در شهر نیویورک، به هنگام افتتاح یک نمایشگاه از سوی یک آنارشیست کشته شد.


شاید دوست داشته باشید

گوجه سبز و خواص آن / ویکی ووکگوجه سبز و خواص آن

درختان گوجه سبز در نواحی معتدل بهترین رشد را دارند و در آب و هوای ملایم به رنگ‌های ارغوانی، قرمز، نارنجی، زرد و سبز روشن درمی‌­آیند، گوجه سبز سرشار از ویتامین ث است، بنابراین نقش آنتی اکسیدانی دارد، دارای فیبر است در نتیجه باعث بهبود …


سال ۱۹۶۰

کشورهای ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی و ونزوئلا سازمان اوپک را تاسیس کردند.

سال ۱۹۷۰

رزمندگان فلسطینی شهر ایربید، دومین شهر بزرگ اردن را متصرف شدند.

سال ۱۹۹۸

شیون فومنی، شاعر مشهور گیلانی در گذشت. شیون فومنی در شعر فارسی در دو شیوه کلاسیک و نو اشعار ماندگاری را از خود به یادگار نهاده‌است. غزل‌های شیون، از برجسته‌ترین غزل‌های معاصر شعر فارسی است که وی را در ردیف ممتازترین شاعر غزلسرا در حوزهٔ غزل امروز نئوکلاسیک قرارداده‌است. غزل‌های شیون، شیوهٔ تخیل و فکر پردازی شاعران سبک هندی، تشبیهات، استعارات، تصاویر و زبان امروزی همراه با تمثیل، ترکیب سازی، مضمون یا بی و پارادوکس‌های زیبایی را در خود دارد که البته همه اینها در کنار عناصر بومی و چه با اصطلاحات و ترکیبات زبانی گیلک، همانند: این سفر (این دفعه)، وعده خلافی، خرسخواری، تن شده، چموش پا تاوه و … به واقع دیده می‌شود که کلمات را به راحتی دستکاری می‌کند و با آن‌ها فضای تخیلی می‌سازد.

در این مطلب سعی کردیم مهمترین رویدادهای تاریخی 23 شهریور را بررسی کنیم. اگر رویداد مهمی در این روز از قلم افتاده است، لطفا با کامنت و ذکر منبع ما را مطلع کنید تا مطلب را بروز کنیم.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *