نقد و بررسی بازی just cause 3

just cause 3

بازی Just Cause 3 در سبک جهان باز و ماجراجویی میباشد که در سال 2015 توسط استدیو Avalanche Studios ساخته و توسط شرکت Square Enix برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه بازار شده است.

بررسی بازی just cause 3

just cause 3

انفجار، هرج و مرج، آتش، دیوانه بازی! شما به عنوان یک بازیکن بعد از شنیدن این جملات چه تصوری در ذهنتان شکل می گیرد؟ آیا تصویری بجز Just Cause 3 در دنیای بازی های رایانه ای امروز برای شما تداعی می شود؟ مسلما اگر دوستدار سرعت و انفجار و دیوانه بازی باشید! پاسخ شما منفی است و منتظر هستید تا با در دست گرفتن کنترل Rico Rodriguez مرز جدیدی را در این زمینه برای بازی های رایانه ای تعریف کنید. زیرا در این عنوان بر خلاف جمع کثیری از بازی ها برای شما محدودیتی تعریف نشده است و می توانید هر چیز و هر کسی را با خاک یکسان کنید و به جلو بروید. عنوان مورد انتظار Just Cause 3 از آن دسته از بازی های هیجان انگیزی است که به گفته سازندگان آن، تجربه بازی باعث می‌شود که آدرنالین بدن شما فوران کند!

«جاست کاز» می‌خواهد سرگرم‌کننده باشد و برای رسیدن به این هدف، راه آسان را در پیش گرفته. نه داستانش تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند، نه طراحی مراحل فوق‌العاده‌ای دارد و نه متوجه موسیقی خاصی در بازی می‌شوید. با این حال آنقدر جذابیت دارد که سراغش بروید و ساعت‌ها در کشور عظیم مِدیچی مشغول منفجر کردن پایگاه‌های دشمن، تست کردن ایده‌های مختلف برای وصل کردن اشیا به هم و انجام دادن چالش‌های مختلف باشید.

Just Cause 3 بازی بدی نیست، سرگرمتان می‌کند و ارزش امتحان کردنش را دارد. فقط انتظار زیادی از آن نداشته باشید.

داستان بازی just cause 3

just cause 3

در این بازی باری دیگر قهرمان بازی Rico Rodriguez می باشد. فردی که پس از تولد در Medici  به مناطق مختلف دنیا سفر داشته و در خدمت سازمان های مختلف قرار گرفته است. این بار قهرمان قصه ی ما به زادگاه خویش بازگشته است تا سرزمین مدیترانه ای و خوش آب و هوای Medici را از بند و ستم فردی به نام Di Ravello آزاد نماید.  زیرا این فرد با تشکیل حکومتی استبدادی در این منطقه حقوق دیگران را پایمال کرده است و این وظیفه بر عهده ی شماست تا به این بی عدالتی پایان دهید.

همچنین در Just Cause 3 لباس پرنده ی Rico نقش پر رنگی را ایفا خواهد کرد که البته این حظور کاملا به جا و لازم می باشد. زیرا نقشه و سرزمین های در اختیار بازیباز برای اکتشاف بسیار بیشتر از گذشته می باشد و این محیط عظیم به سه بخش جدا از هم تقسیم می شود که هر یک موقعیت های اقلیمی، پوششی و جمعیتی خاص خود را دارند و برای نقل مکان در میان آنها به وسیله ای سریع، ساده و در عین حال همواره جذاب برای مخاطب لازم است که این همان لباس پرنده ی قهرمان بازی می باشد. همچنین در جای جای بازی ماشین ها، هلیکوپتر ها و… قرار دارند که شما می توانید از آنها بهره بگیرید.

گیم پلی بازی just cause 3

just cause 3

مساحت محیط بازی از سوی سازندگان ۴۰۰ مایل مربع اعلام شده که کاملا این محیط باز می باشد و هوا را نیز شامل می شود. در این میان بازیکنان از انواع اسلحه ها و تجهیزات مختلف برای جنگ استفاده می کنند تا اینکه اکشن بازی به اوج آشوب برسد. در بازی امکان استفاده از خودرو، جت، قایق، خودرو غول پیکر و خودرو های مسابقه ای وجود خواهد داشت. تخریب پذیری بازی آنقدر در بازی قوی است که شاهد تکه های ریز خرد شده هم هستیم! در Just Cause 3 بازیبازان در زادگاه Rico Rodriguez بر علیه ظلم حاکمی استبدای به نام Di Ravello قد علم می کنند و قرار است ماجراجویی هایی سراسر هیجان و سرعت را تجربه نمایید.

سیستم مورد نیاز just cause 3

 

just cause 3

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: Windows Vista SP2 ،Win 7 SP1 ،Win 8.1 – ورژن 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-2300 2.8GHz 2.93GHz یا AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz
  • رم: 6GB
  • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 – 2GB یا AMD Radeon HD 7870 – 2GB
  • دایرکت اکس: DirectX 11
  • فضای مورد نیاز: 45GB

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

  • سیستم عامل: Windows Vista SP2 ،Win 7 SP1 ،Win 8.1 – ورژن 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i7-3770 3.4 GHz یا AMD FX-8350 4.0 GHz
  • رم: 8GB
  • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 760 – 3GB یا AMD Radeon R9 280X – 3GB
  • دایرکت اکس: DirectX 11
  • فضای مورد نیاز: 45GB

به امید فردایی روشن.

 

منابع : Zoomg

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *