تاریخ انتشار بازی The Crew 2

تاریخ انتشار بازی The Crew 2 / ویکی ووک

The Crew، یک بازی ویدئویی آنلاین در سبک ریسینگ است که توسط ایوری تاور و یوبی‌سافت رفلکشنز ساخته شده و بوسیله یوبی‌سافت در سپتامبر ۲۰۱۴ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد، همچنین یک نسخهٔ سازگار برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده‌است. اخیرا یوبی سافت تاریخ انتشار نسخه دوم این بازی را اعلام کرده است که طبق گفته‌ی یوبی سافت بازی The Crew 2 قرار است در تاریخ در تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری (۱۶ مارس ۲۰۱۸) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

گیم پلی بازی The Crew 2

بازی The Crew 2 مانند نسخه اول خود نقشه بزرگی دارد و می‌توانید در دنیایی جهان باز و در آمریکا، با انواع و اقسام وسایل نقلیه رانندگی کرده و مسابقه بدهید. مسابقات بازی در چهار شاخه مسابقات خیابانی، مسابقات off-road، مسابقات Pro و مسابقات آزاد (Freestyle) برگزار می شود و برای هریک از این نوع مسابقات هم وسایل نقلیه مختلفی در اختیار خواهید داشت.

 

تاریخ انتشار بازی The Crew 2 / ویکی ووک

 

و شاید جذاب ترین بخش بازی این است که می‌توانید بین انواع مختلف وسایل نقلیه شامل قایق سرعتی، ماشین یا هواپیما سوییچ کنید. برای مثال ممکن است در بخشی از بازی در حین رانندگی با یک ماشین باشید و سپس به یک رودخانه برسید. حال می‌توانید سریع به قایق سوییچ کنید و ادامه مسیر را با قایق رانندگی کنید.


شاید دوست داشته باشید

وکاپلا گروه آوازی تهران وکاپلا یا همان گروه آوازی تهران چیست؟

وکاپلا یا همان گروه آوازی تهران یک گروه کر آکاپلا است که فعالیت خود را به سرپرستی…

 


امکانات بازی The Crew 2

بازی The Crew 2 قبل از انتشار یک نسخه ی دو مو خواهد داشت که تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست. همچنین شما میتوانید این بازی را پیش خرید کنید و از جوایز یوبی سافت برخودار خواهند شد، این جوایز در وهله ی اول این است، کسانی که پیش خرید کرده اند بازی را  سه روز زودتر و از تاریخ ۲۲ اسفند قادر به تجربه آن خواهند بود. همچنین بازی یک نسخه Gold هم خواهد داشت که شامل خود بازی و سیزن پس آن می‌شود. در ادامه می‌توانید جوایز پیش‌خرید و جزییات نسخه‌های مختلف بازی را مشاهده کنید:

 

 

  • پیش‌خرید هریک از نسخه‌های بازی، امکان دسترسی به بسته Legendary Motors Pack را فراهم می‌کند که شامل ماشین Mercedes-AMG C 63 Touring Car 2016 و موتور Harley-Davidson Iron 883 2017 می‌شود.
  • نسخه دیلاکس ۷۰ دلاری بازی، علاوه بر بسته Legendary Motors Pack، شامل یک بسته دیگر با نام Motorsports Deluxe Pack نیز می‌شود که این بسته شامل ماشین Ford F-150 Raptor Race Truck 2017، ماشین Abarth 500 2008 Monster Truck Edition و هواپیمای Pilatus PC-21 می‌شود و سه پوشش مختلف هم برای شخصیت شما در بازی دارد.
  • نسخه Gold بازی هم شامل هر دو بسته مذکور و سیزن پس بازی است. نسخه Gold به صورت دیجیتالی ۱۰۰ دلار و به صورت فیزیکی ۱۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه فیزیکی شامل یک استیل‌بوک هم می‌شود.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: ویکی پدیا

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *