بررسی بازی اعتیاد آور چینا ( cheena )

بررسی بازی اعتیاد آور چینا ( cheena ) / ویکی ووک

اگر شما هم مانند بسیاری از علاقه مندان به بازی های موبایل دنبال یک بازی بی دردسر، معمایی و سرگرم کننده هستید، توصیه می کنم تا بازی چینا رو امتحان کنید. بازی چینا بازی بسیار مفرح سرگرم کننده است که در این مطلب می با امکانات و گیم پلی این بازی آشنا می شویم.

آشنایی با بازی چینا

 

 

بازی چینا (Cheena) یکی از محصولات موری گیمز (Mori Games)  است و در دسته بازی های معمایی یا پازل قرار می‌گیرد. این بازی برای تمام سنین مناسب است و موجب افزایش قدرت تمرکز و ذهن شما خواهد شد.  یکی از نقاط قوت این بازی نداشتن تبلیغات های مزاحم می باشد که در بازی های مشابه معمولا دیده می شود. این بازی با طراحی ساده و خاص، آهنگ زمینه زیبا و افکت های صوتی دلچسب، و گیم پلی ساده اما جذاب خود، می تواند ساعتها شما را سرگرم کند.

 

بررسی بازی اعتیاد آور چینا ( cheena ) / ویکی ووک

 

گیم پلی بازی چینا

 

بررسی بازی اعتیاد آور چینا ( cheena ) / ویکی ووک

 

همانطور اشاره کردیم «چینا» یک بازی معمایی است و هدف در این بازی این است که بتوانید با جایگذاری دقیق شکل های در دسترس، امتیاز بیشتری کسب کنید و به مراحل بالاتر و سخت تر برسید. این بازی یادآور بازی خاطره انگیز Tetris است که به شکل جذاب تری پیاده سازی شده.

 

 

 در ابتدا که بازی را نصب می کنیم با یک طراحی ساده و خاص مواجه می شویم که ترکیب آن با موسیقی زیبای زمینه،  باعث جذابیت آن شده است. بازی با شکل های ساده ای که در اختیار دارید شروع می شود و شما باید آنها را در صفحه بچینید. باید شکل ها را جوری بچینید که در بهینه ترین حالت، ردیف ها و ستون ها پر شوند تا بازی آنها را برای شما خالی کند. با هر بار خالی کردن صفحه، امتیاز شما بالاتر می رود و مرحله ها و شکل ها سخت تر می شود. در این بازی بر خلاف نمونه های مشابه، اگر شکلی را وارد زمین کنید و باعث تغییر در بازی نشود، میتوانید مهره دیگری را به جای آن انتخاب کنید.

 

بررسی بازی اعتیاد آور چینا ( cheena ) / ویکی ووک

 

این بازی با نمونه های مشابه خود تفاوت هایی دارد که عبارتند از:

  • تنوع در شکل ها
  • شکل های منحصر به فرد
  • سخت شدن مرحله ای
  • افکت های صوتی جذاب
  • امکان برگشت مهره در شرایط خاص
  • روش های متفاوت امتیاز دهی
  • و…

همچنین موری گیمز به کاربران خود این وعده را داده است که به زودی نسخه آنلاین این بازی را نیز منتشر خواهد کرد که امکان مبارزه با دیگر بازیکنان به آن اضافه خواهد شد. توصیه می کنم این بازی را بازی کنید و خود را برای ورژن آنلاین بازی و رقابت با دوستان آماده کنید. در ادامه می توانید فیلم این بازی را مشاهده کنید.

شما می توانید این بازی را در کافه بازار دانلود کنید.

لینک دانلود بازی از کافه بازار

 

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه در “بررسی بازی اعتیاد آور چینا ( cheena )

  1. سلام. ممنون. من و اطرافیان همه نصب کردیم. جالب بود.
    فقط به نظر آمار کافه بازار مشکل داره تعداد نصب رو درست نشون نمیده!

  2. بازی رو نصب کردم
    واقعا اعتیادآوره
    خیلی خوبه هم بازی هم گرافیک هم موسیقی
    واقعا عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *