پژو 208 چه امکاناتی دارد؟

پژو 208

پژو در ایران یکی از برند های محبوب بشمار می آید و انواع مختلف خودروهای این شرکت خودروساز در کشور ما تولید و مورد اقبال جمعی قرار گرفته است،در ادامه مقاله سعی به بررسی پژو 208 داریم.

درباره پژو 208

یکی از محصولات پژوه مدل 208 است این مدل هاچ بک در سال 2012، سه در وارد بازار شد ولی با طراحی دوباره آن در سال 2015 و پنج دره کردن آن و استفاده از تکنولوژی های جدید همراه با موتوری ستودنی خود را به معرض دید عموم قرارداد. این ماشین امکانات زیادی از قبیل تکنولوژی PureTech ،کروز کنترل  و… را بهمراه دارد که در ادامه به تک تک این امکانات اشاره ی بیشتری میشود.

پژو 208

امکانات پژوه 208

 ظاهر متفاوت وجدید این مدل در مقایسه با مدل های قبلی خاص تر و منحصربفرد تر کرده است با بهرگیری از نوآوری و طراحی پیشرفته در جلوبندی که شامل سپر و جلو پنجره گسترده و یکپارچه است. پژو 208 با چهره ایی ماهرانه  که مجهز شده به دو چراغ جلو زیبا و استاندارد که شامل مه شکن های جدید و ری استایل شده است. LEDهای خوشه ایی و 3D  استفاده شده در عقب خودرو جلا و زیبایی خاصی به این مدل بخشیده است.

پژو 208

پژو 208 و تکنولوژی PureTech

پژو 208 به همراه تکنولوژی پیشرفته PureTech وارد شد که دارای سه سیلندر موتور بنزینی با مصرف سوخت بسیارعالی و تولید دود co2 خیلی پایین که نتیجه متوری هوشمندانه و طراحی نوآورانه میباشد.بهرگیری این مدل خودرو از موتور های از نوع ۱۲۰۰ سی سی و ۱۶۰۰ است و از استاندارد آلایندگی یورو 6 استفاده شده است .

پژو 208

پژو 208 و نوآوری هایی در کابین

تغیییرات جزیی بدنه پژو208 که شاید در برابر مدل های قبلی بچشم نیاد ولی قطعا باعث جذابیت بیشتر آن شده است. با افزایش حجمی  کابین و استفاده از صندلی های چرمی فضای راحت تر و بازی تری در اختیار سرنشینان قرار داده است. این خودرو با فرمانی جمع و جور، پدالهایی رو به بالا و صفحه نمایش 7 اینچی همراه با سیستم ایمنی بالا که مجهز شده به شش کیسه هوا و سیستم تعلیق عالی میتواند حس یک رانندگی و سواری خوب را به راننده و همراهان آن القا کند.

پژو 208

پژو 208 با امکانات پیشرفته

پژو در این مدل خود بیشتر سعی بر این داشته که گونه ایی متفاوت از سایر مدل های قبلی خود ارائه کند. این 208 سرشار از تکنولوژی و آپشن است . از جمله امکاناتی که میتوان به آن اشاره کرد:

  • آینه های تاشو برقی و شیشه های عقب برقی
  • دارای کروز کنترل
  • مجهز به سیستم ناوبری و سیستم مسیریابی
  • سیستم درخواست کمک اضطراری
  • سنسور فشار باد تایر
  • سیستم تهویه خودکار

 

 


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : مهندس کامپیوتر-نرم افزار

 


 

منابع : peugeot

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *