در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چه گذشت؟

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چه گذشت؟ / ویکی ووک

نمایشگاه خودرو ژنو 2018 یکی از بزرگترین محل های برگزاری اتوشو در جهان محسوب می شود که هرساله پذیرای خودروسازها و بازدید کنندگان بی شماری است. اما این نمایشگاه هم به مانند سال های گذشته با استقبال وسیعی از سوی خودروسازها مواجه شده بود و بسیاری از کمپانی خودروساز در جهان مانند مردسدس بنز، ولوو، تویوتا، کیا، رنو و… با رونمایی از خودروهای خود بر جذابیت این نمایشگاه افزوده بودند. در ادامه این بخش به بررسی اتومبیل های معرفی شده توسط کمپانی های معتبر خودروساز حاضر در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 خواهیم پرداخت.

رونمایی مرسدس بنز از AMG C43 در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

مرسدس بنز آلمان شرکت پرطرفدار و محبوب در سراسر دنیا از یک بروز رسانی جدید در مدل کلاس C خود رونمایی کرد و AMG C43 را به همگان معرفی کرد. از اتفاقات جذاب درون این خودرو می توان به 6 سیلندر خورجینی 3 لیتری و قدرت خروجی 385 اسب بخاری این خودرو در کنار جعبه دنده 9 سرعته و سیستم تمام چرخ متحرک اشاره داشت.

 

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چه گذشت؟ / ویکی ووک

 

رونمایی لکسوس از کراس اوور UX در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

شرکت خودروسازی لکسوس به تولید اتومبیل های خاص و لوکس شهرت دارد. این بار این کمپانی با خودرویی زیبا با پلتفرمی جدید یعنی کراس اوور کامپکت نسخه جدید UX خود را رونمایی کرد. این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری خطی بهره می گیرد. توانایی انتقال قدرت آن هم 168 اسب بخار خواهد بود که از گیربکس CVT هم برای انتقال قدرت استفاده خواهد کرد.

 

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چه گذشت؟ / ویکی ووک

 

رونمایی استون مارتین از کانسپت لاگوندا در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

کانسپتی ویژه و خاص در قالب سدان در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 از سوی شرکت خودروسازی استون مارتین انگلستان رونمایی شد که این شرکت از طرح و ایده و آینده نگری خود در مقابل چشمان حریفان به رخ کشید. به گفته مدیر عامل این شرکت کانسپت لاگوندا با یک بار شارژ قابلیت رانندگی در محدوده 644 کیلومتر را داراست و تا سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد.


شاید دوست داشته باشید

چگونه میزان پلاکت خون را افزایش دهیم؟ / ویکی ووکچگونه میزان پلاکت خون را افزایش دهیم؟

برخی مواد غذایی طبیعی هستند که می توان با گنجاندن آن ها در رژیم غذایی‌مان میزان…

 

 


رونمایی آئودی از ای-ترون در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

آلمانی ها هم از یک کراس اوور برقی جذاب پرده بردای کردند. کمپانی خودروساز آئودی آلمان در این نمایشگاه از خودروی طرح آینده خود که کاملا هم برقی است با نام ای-ترون رونمایی کرد و با قیمتی درحدود 100 هزار دلار به پیش فروش گذاشت.

 

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چه گذشت؟ / ویکی ووک

 

رونمایی لامبورگینی از پرفورمانته اسپایدر در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

گاوخشمگین ایتالیایی در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 از نسخه کروک هورکان پرفورمانته جذاب و پرقدرت پرده برداری کرد و یکی از هیجان انگیز ترین بخش این نمایشگاه به لطف وجود همین خودروی 10 سیلندر V  شکل و 5.2 لیتری بود که قرار است با سرعت بسیاری که دارد، این پرفورمانته اسپایدر با گیربکس دوکلاچه 7 سرعته خود صفر تا صدی 3.1 ثانیه ایی داشته باشد.

 

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چه گذشت؟ / ویکی ووک

 

رونمایی هیوندای از لفیل روگ در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

یکی از خیره کننده ترین خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه همین غول جذاب کره ایی یعنی هیوندای لفیل روگ بود. این کانسپت ویژه با الهام گیری از سیستم تهویه هواپیما در کنار ظاهری بی نظیر و دیدنی فضای این دوره از نمایشگاه را تحت تاثیر حضور خودش قرار داده بود.

 

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چه گذشت؟ / ویکی ووک

 

رونمایی پینین فارینا از HK GT در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

ایتالیایی ها در این نمایشگاه بسیار پرکار بودند و اینبار خودرویی چینی را در استودیو خود طراحی کرده بودند و به این نمایشگاه عرضه داشتند. پینین فارینا HK GT خودرویی اسپرت است که جذابیت ظاهری آن درکنار پیشرانه قدرتمند 1073 اسب بخاری، این خودرو را خاص تر کرده است.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 

 


منابع: زومیت

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *