معرفی برند خودروساز DS ATUMOBILES

معرفی برند خودروساز DS ATUMOBILES / ویکی ووک

به بهانه ی ورود خودروهای کمپانی DS ATUMOBILES فرانسه، به دومین نمایشگاه بین المللی تهران یا تهران آتو شو و اضافه شدن تولیدات این خوروساز فرانسوی به سبد خریداران ایرانی، به بررسی تاریخچه و محصولات این شرکت فرانسوی خواهیم پرداخت. در بخش های قبلی از محصولات به نمایش درآمده در دومین نمایشگاه بین المللی تهران یا تهران آتو شو گفته شده، که درصورت تمایل می توانید مطالعه داشته باشید.


شاید دوست داشته باشید

چگونه اکسیژن خون را افزایش دهیم؟ / ویکی ووکچگونه اکسیژن خون را افزایش دهیم؟

کمبود اکسیژن در خون، هیپوکسمی نام دارد و می تواند به: اضطراب، خستگی، سردرد، و در موارد شدید کما و مرگ منجرشود. سطح اکسیژن خون خود را با تمرین تنفس عمیق میتوانید بهبود ببخشید. این تمرین ها انرژی را بیشتر می کند و باعث پاک سازی ریه ها و افزایش اکسیژن در خون می شود. علاوه بر…


تاریخچه ی DS ATUMOBILES

DS Automobiles یک زیر برند برتر از گروه خودروسازی پی اس ای (PSA Group) است. برای اولین بار در سال 1955 سیتروئن در نمایشگاه پاریس از مدل لوکس و تجملاتی خود که مدلی از DS بود را رونمایی کرد و بار دیگر قدرت خود را در صنعت خودروسازی به رخ همگان کشید و امروزه آن خودرو شهره ایی افسانه ایی دارد و به شاهکار سیتروئن معروف است. خودرویی که آلن دلون معروف در اکثر فیلم های خود بدلیل لوکس و خاص بودن آن ازش بهره می گرفت و صحنه های جذاب و ناب را خلق می کرد.

همه ی خودروسازهای برتر دنیا مانند:

  • تویوتا
  • شورولت
  • ولکس واگن
  • و …

یک زیر برند برای ساخت خودروهای لوکس ایجاد کردند تا توانمندی خود را در دوجبهه به نمایش بگذارند. سیتروئن چندوقتی از قافله ی خودروهای لوکس عقب افتاده بود، که با معرفی دوباره ی زیر برند خود با نام DS Automobiles در سال 2010 و با تولید خودروی DS3 که طرحی بود براساس سیتروئن C3 بار دیگه در جرگه ی خودروهای، لوکس خود را مطرح کرد.

 

 

بعداز سعی و خطاهایی که کمپانی DS انجام داد و پرورش یافتن زیرنظر گروه پژو- سیتروئن در سال 2014، حالا نوبت به اعلام استقلال برند خود رسید و گروه خودرو سازی PSA با حفظ بدنه و شاکله اصلی سیتروئن و با لوگویی متفاوت اعلام کرد که DS یک برند مستقل در این شرکت است و از این به بعد، این کمپانی دارای سه برند خودرو با نام های پژو-سیتروئن و DS است و کمپانی DS خودروهای خود را با برند و لوگوی مختص به خود تولید خواهد کرد.

معرفی خودروهای DS ATUMOBILES در ایران

 این شرکت فرانسوی بعداز حضور در نمایشگاه های آمریکای جنوبی، اروپا و چین، برای فروش تولیدات جدید و لوکس خود برای اولین بار پا به تهران آتو شو 2017 گذاشت. کمپانی DS با سه خودرو وارد ایران شد. خودروهایی با پیشرانه قوی و شکل ظاهری ایرانی پسند، از تجربه موفق پیشگامان خود یعنی سیتروئن و پژو استفاده کرد و برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرد و ما قطعا این خودروها فرانسوی را در سطح خیابان های خود خواهیم دید. در ماه های آینده، هاچ بک DS5 new و در ادامه:

  • DS6
  • DS SL5

در بازار ایران قابل خریداری هستند.

 

 


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 


 

منابع: ویکی پدیا

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *