بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟

بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟ / ویکی ووک

طراحی داخلی هم به مانند طراحی خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت است که کمپانی های معتبر خودروسازی به این مقوله بصورت علمی و جدی توجه دارند و همواره طراحی های فوق العاده ایی را در خودروهای خود استفاده می کنند. مجله پرقدمت و با سابقه ی واردز اتو (Wards Auto) هرساله به طراحی داخلی خودروهایی تولید شده در سال بر اساس فاکتورهایی تخصصی امتیاز میدهد و در پایان بهترین طراحی های داخلی را معرفی می کند. در ادامه این بخش به بعضی از بهترین کابین های طراحی شده 2018 که مجله واردز اتو معرفی کرده است می پردازیم. همچنین ما در مطالب قبل دسته بندی خودرو ها را از نظر شکل ظاهری بررسی کرده بودیم که در صورت تمایل می توانید آن مطالب را نیز مطالعه کنید.

شورولت اکوئیناکس در بهترین کابین های طراحی شده 2018

به گفته ی تیم کارشناسان مجله واردز، طراحی داخلی شورولت اکوئیناکس به طور شگفت انگیزی جذاب و سرگرم کننده است و این طراحی را به عنوان طرح محبوب خود عنوان کردند. این شورولیت همچنین خود را بعنوان یکی از محبوب ترین کراس اورهای سایر متوسط آمریکا با قیمت 36 هزار و 375 دلار مطرح کرده است.

 

بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟ / ویکی ووک

 

اینفنیتی QX50 در در بهترین کابین های طراحی شده 2018

اینفینتی با طراحی کابینی از بهترین متریال و با کیفیت و همچنین ترکیب رنگ های بسیار هوشمندانه و جذاب با طراحی داشبوردی خلاقانه، بار دیگر خود را بعنوان نگینی در محصولات این خودروساز ژاپنی مطرح کرده است.

 

بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟ / ویکی ووک

 

کیا استینگر در بهترین کابین های طراحی شده 2018

مدل فوق العاده کمپانی خودروسازی کیا به نام استینگر علاوه بر طراحی بنده و ظاهری شم نواز، خود را در طراحی داخلی هم در بین برترین ها می بیند، که این نشان دهنده ظرافت، دقت و توجه طراحان این شرکت کره ای در طراحی های خود می باشد که همین فاکتورها نظر کارشناسان مجله واردز را جلب کرده است.

 

بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

واترپلو چیست؟ / ویکی ووکواترپلو چیست؟

ورزش واترپلو یک ورزش آبی تیمی است که با توپ در آب برگزار می شود. همچنین برای انجام این ورزش باید فاکتورهایی مانند…

 

 


لکسوس LS500 در بهترین کابین های طراحی شده 2018

لکسوس LS500 در طراحی داخل به گفته ی کارشناسان این مجله بسیار بی نقص کار کرده اند و با ترکیب رنگ های جذاب و استفاده از متریال با کیفیت و طراحی داشبورد چشم نواز توانسته اند در بین بهترین کابین های طراحی شده 2018 قرار بگیرند.

 

بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟ / ویکی ووک

 

رنجر ولار در بهترین کابین طراحی های شده 2018

بریتانیایی ها با مدلی گران قیمت اما دیدنی و جذاب در لیست بهترین های طراحی داخلی قرار گرفته اند. طراحان خودروی رنجر ولار با ایجاد فضایی همگون و لوکس و البته مدرن علاوه بر گرفتن فیدبک های بسیار مثبت از مخاطبان خود نظر کارشناسان واردز اتو را هم به خود جلب کردند و فهرست نهایی آنها جایی گرفتند.

 

بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟ / ویکی ووک

 

تویوتا کمری در بهترین کابین های طراحی شده 2018

شرکت خودروسازی تویوتا با احیا کردن سدان محبوب خود یعنی تویوتا کمری گام بلندی در رقابت پرفشار سدان در بین رقبای قدرتمند برداشت. این خودرو علاوه بر طراحی بدنه جذاب در فضای داخل کابین هم بسیار موفق و خلاق ظاهر شده و با طراحی کنسول مرکزی فوق العاده و تنوع رنگ در کابین مجله واردز اتو را مجاب کرده است که نام تویوتا کمری را در این لیست بگنجاند.

 

بهترین کابین های طراحی شده 2018 کدامند؟ / ویکی ووک

 


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 

 


منبع: زومیت

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *