در مورد جاذبه های گردشگری چین چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری چین چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست قبلی سعی کردیم در باره جاذبه های گردشگری چین با هم صحبت کنیم. از دیوار بزرگ چین گفتیم، معبد آسمانی و قصر تابستانی را معرفی کردیم و سری هم به شهر ممنوعه و میدان تیان آن من زدیم. در ادامه سعی خواهیم کرد با چند مورد دیگر از این جاذبه ها آشنا شویم .پس با ما همراه شوید.

اهمیت جاذبه های گردشگری چین

 

در مورد جاذبه های گردشگری چین چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

جاذبه های گردشگری چین به قدری مهم است که سازمان تجارت جهانی اعلام کرده است که تا دو سال دیگر چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا تبدیل خواهد شد . آنچنان که در سال 2011 چین سومین کشور گردشگرپذیر دنیا بود و بیش از 50 میلیون نفر نیز در سال 2010 از جاذبه های این کشور بازدید کرده اند.


شاید دوست داشته باشید

متن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی / ویکی ووکمتن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی

خیلی جالب است که بدانید که برخی از افراد در جهان هستند که برای یادگیری زبان انگلیسی عمل جراحی انجام می دهند و این عقیده را دارند که این روش باعث می شود که…

 

 


جاذبه های گردشگری چین را کجا جستجو کنیم؟

 

در مورد جاذبه های گردشگری چین چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

 جاذبه های گردشگری چین در سرتاسر این کشور پهناور گسترده شده است ازشمال تا جنوب و از شرق تا غرب چین پر است از مکان هایی برای دیدن البته  برای دیدن آن ها باید وقت و هزینه کافی داشته باشید . به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است :

  • لشگر سفالین – از جاذبه های منحصر به فرد چین ارتش سفالین است. مکانی با 6000 جنگجوی سفالین که از دل زمین بیرون آمده اند . جالب است که این مجسمه ها کاملا در اندازه واقی و طبیعی خود هستند .
  • جاده ابریشم – گرچه فقط نیمی از جاده طولانی ابریشم در چین قرار دارد ولی دیدن این جاده باستانی که از پکن تا ایتالیا امتداد دارد خالی از لطف نیست.
  • غار موگای – از جمله جاذبه های گردشگری چین می توان به غار هزار معبد یا موگای اشاره کرد . این غار که در مسیر جاده ابریشم واقع شده یکی از باشکوه ترین خانه های بودایی در دنیا است.
  • کوه زرد – این جاذبه گردشگری که منبع الهام ادبیات و نقاشی در کشور چین بوده است . مکانی دیدنی برای علاقه مندان عکاسی است . شما می توانید از غروب و درختان کاج این مکان لذت ببرید.
  • قصر پوتالا – اگر می خواهید در بین جاذبه های گردشگری چین سری به محل اقامت دالایی لاما زده باشید از دیدن این قصر فراموش نکنید . جالب است که این قصر دارای هزار اتاق است ولی اتاق خواب دالایی لاما کمتر از یک متر مربع وسعت دارد.

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *