متن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی

متن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی / ویکی ووک

در ادامه متن های کوتاه انگلیسی در این مطلب میخواهیم متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی راه های احمقانه برای یادگیری زبان انگلیسی را باهم بخوانیم. خیلی جالب است که بدانید که برخی از افراد در جهان هستند که برای یادگیری زبان انگلیسی عمل جراحی انجام می دهند و این عقیده را دارند که این روش باعث می شود که راحت تر بتواند اصطلاحات را تلفظ کنند. نظر شما چیه آیا واقعا این عمل راه چاره است؟ متن را باهم بخوانیم و بعد نظرتان را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید.

متن انگلیسی متن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی

متن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی / ویکی ووک

Do You Need a Doctor to Speak Better English?

Do you need to see a doctor to speak better English? A small group of people in Korea think so. These people believe that Korean children have naturally shorter tongues than Americans, and this stops them from correctly pronouncing English sounds. These parents are so worried that their children won’t speak correct English that they bring them to the doctor to get an operation on their tongue. These operations are called frenectomies. During frenectomies, the doctors cut the tissue under the tongue. This is supposed to make the tongue more flexible and more able to pronounce English sounds.

What do you think? Is a doctor the answer for English learners? There are a lot of crazy ideas about how to learn English out there, but this is maybe the craziest. If Korean children really had a problem with their tongues, then Koreans born in America would also have trouble with their English pronunciation. Of course, this isn’t true. There are over one million Korean-Americans in the US and I’m sure all of their children speak perfect English. Just like all children around the world, they learn by speaking a lot and listening a lot. Their tongues have nothing to do with it.

Unfortunately, this silly operation doesn’t just happen in Korea. Recently a young British college student who is studying Korean had a reverse operation on her tongue to help her learn to speak better Korean! What do you think about this operation? Let us know in the comments.


متن فارسی متن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی

آیا برای بهتر انگلیسی صحبت کردن باید به پزشک مراجعه کنید؟

آیا باید برای بهتر انگلیسی صحبت کردن به پزشک مراجعه کنیم؟ یک گروه کوچک در کشور کره اینطوری فکر میکنند که باید به پزشک مراجعه کنیم. این افراد عقیده دارند که بچه های کره‌ای به صورت مادر زادی زبان های کوچکتری از آمریکایی ها دارند و این مورد باعث می شود که نتواند به خوبی زبان انگلیسی را تلفظ کنند. والدین این بچه ها بسیار نگران هستند که فرزندانشان نتوانند که به خوبی در آینده انگلیسی صحبت کنند از همین رو به پزشک مراجعه میکنند که عمل جراحی را روی این افراد انجام دهند. این عمل جراحی فرنکتومی نام دارد. در این عمل، دکتر رگ زیر زبان را می برد. بر این فکر بودند که این امر باعث می شود که زبان بسیار انعطاف پذرتر شود و زبان تواناتر در تلفظ اصطلاحات انگلیسی می شود.

شما چی فکر می‌کنید؟ آیا رفتن به دکتر جواب مناسبی برای افرادی که می خواهند انگلیسی یاد بگیرند است؟ ایده های احمقانه ی زیادی برای یادگیری زبان وجود دارد اما این روش احمقانه ترین روشی است که وجود دارد. اگر کودکان کره ای واقعا مشکلی در زبان‌شان داشتند برای تلفظ، پس کودکان کره ای که در آمریکا هم بدنیا می‌آیند نیز باید در این مشکل را داشته باشند. صد البته که این درست نیست، بیش یک میلیون کره‌ای-آمریکایی در ایالات متحده زندگی می کنند که من مطمئن هستم که بصورت فوق‌العاده‌ای انگلیسی صحبت می کنند، درست شبیه همه بچه های سراسر جهان که زبان انگلیسی را فراگرفته اند با تمرین بسیار، با گوش دادن بسیار و زبان هایشان هم اصلا مشکلی برایشان ایجاد نکرده است و نمیکند.

متاسفانه، این عمل جراحی احمقانه فقط در کره انجام نمی شود، به تازگی برخی از دانشجویان بریتانیایی هم که زبان کره‌ای یاد میگیرند، این عمل را برای یادگیری بهتر کره‌ای انجام می دهد. نظر شما درباره‌ی این عمل چیست؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید.


معنی لغات متن کوتاه انگلیسی راه های احمقانه یادگیری زبان انگلیسی

عبارت انگلیسی مترادف فارسی معادل انگلیسی
operation  عمل  surgery
tongue  زبان  tongue
supposed  فرض کردن  imagine
flexible  قابل انعطاف  pliable
crazy  دیوانه  mad
pronunciation  تلفظ  intonation
silly  احمقانه  stupid

امیدوارم از متن کوتاه انگلیسی درباره صبر در برابر تمایلات نفسانی لذت برده باشید شما میتوانید فایل صوتی این متن کوتاه را با سه سرعت، سریع، متوسط و آهسته دانلود کنید

دانلود فایل صوتی با سرعت آهسته

دانلود فایل صوتی با سرعت نرمال

دانلود فایل صوتی با سرعت سریع

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *