متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه

متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه / ویکی ووک

در ادامه متن های کوتاه انگلیسی در این مطلب میخواهیم متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه را باهم بخوانیم. حس لامسه، حسی که در بدو تولد آن را فرا میگیریم و از آن استفاده می کنیم. در ادامه میخواهیم مقاله ای را باهم بخوانیم، شاید جالب است که بدانید این حس باعث می شود که سلامت تر زندگی کنید.

متن انگلیسی متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه

متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه / ویکی ووک

The Power of Human Touch

  • Do you want to be a better communicator?
  • Do you want to be physically and mentally healthier?
  • Do you want to perform better in whatever you do in life?

If you answered ‘yes’ to these questions, then you might need more human touch.

That’s right: touch. It’s the first language we learn as babies. And it’s one of the best ways to communicate our emotions. There are three main benefits that come from human touch.

The first is better communication. We can communicate better when we touch others. This is especially true if you are speaking in a foreign language. This could be a handshake, a high five, a hand on the shoulder, a hug, or a touch on the arm; whatever is appropriate for the situation. Touch builds trust, and so it can make a relationship much stronger and more satisfying.

The second is better health. Human touch reduces stress and blood pressure almost immediately. And we all know that stress is one of the main causes of sickness and disease. So if you are feeling anxious or depressed or simply stressed out, being touched by another person is one of the best cures.

Finally there is better performance. Interestingly, touch can actually improve your performance in whatever you do. Scientists in California studied the touch habits amongst professional NBA basketball teams. They found that the most successful teams were the ones that touched each other the most during the game: hugs, high fives, bumps, and so on. Interesting, huh?

Here are two more examples of touch improving performance:

  1. Students who received a touch on the back or arm from a teacher were twice as likely to volunteer in class than those who were not touched.
  2. Patients reported visits from a doctor were twice as long when they were touched by that doctor, than patients who were not touched. But the length of the doctor’s visit was the same in both groups

In sum, touch is a powerful way to improve the quality of your life. And as a language speaker, how can touch help you to become a better communicator? Do you think human touch can help you perform better when speaking English?


متن فارسی متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه

قدرت حس لامسه

  • آیا می خواهید ارتباط عمومی خوبی داشته باشید؟
  • آیا می خواهید از لحاظ فیزیکی و ذهنی سالم تر باشید؟
  • آیا می خواهید عملکرد خوبی در زندگی خود داشته باشید؟

اگر جواب شما به این سوالات آره است پس لازم است که بیشتر از حس لامسه استفاده کنید.

بله درست است حس لامسه. اولین زبانی که ما در زمان بچگی از آن استفاده می کنیم. و یکی از بهترین راه ها برای انتقال احساسات ما می باشد. در ادامه سه تا از فواید این حس را باهم بررسی می کنیم.

اولین فواید این حس این است که باعث می شود در ارتباطات اجتماعی بهتر رفتار کنید. مواقعی که ارتباط لامسه ای با افراد برقرار می کنید، می توانید در ارتباط با او نیز بهتر عمل کنید. و این واقعا کارساز است مخصوصا وقتی که دارید خارجی صحبت می کنید. این ارتباط لامسه ای می تواند یک دست دادن ساده باشد یا حتی یک زدن قد هم دیگر باشد و یا دست گذاشتن روی شانه فرد باشد و یا … و این کاملا به موقعیتی که در آن هستیم مربوط می شود. حس لامسه باعث می شود که حس اعتماد بوجود بیاید و این امر می تواند باعث یک رابطه بسیار قوی و شاد شود.

دومین فواید حس لامسه، سلامتی بیشتر است. ارتباط لامسه ای با افراد باعث می شود که استرس و فشار خود کاهش پیدا کند و همه‌ی ما میدانیم که استرس یکی از اصلی ترین دلایل بیماری و سرطان ها می باشد. خب حال اگر شما مضطرب هستید و یا اینکه همیشه دچار استرس هستید، بهتر است که دست عزیزترین کسانتان را لمس کنید که بهترین دارو و درمان برای این بیماری است.

در نهایت حس لامسه باعث می شود که عملکرد بهتری داشته باشید، بسیار جالب است که ارتباط لامسه می تواند، عملکرد شما را در هر کاری ، بهبود می بخشد. برخی از دانشمندان کالیفرنیا تحقیقاتی را بین افراد تیم بسکتبال و ارتباط های لامسه ای مثل دست دادن و بغل کردن و… در حین بازی، انجام داده اند، و به نتایج جالبی رسیدند که تیم هایی که در حین بازی بیشتر با یکدیگر ارتباط لامسه ای برقرار میکنند ارتباطی همچون: بغل کردن، زدن قد یکدیگر، ضربه زدن به یکدیگر و… بیشتر موفق هستند و بیشتر پیروز می شوند.  جالب بنظر می رسه درسته؟

اینجا دوتا مثال از بهبود عملکرد بواسطه این حس را باهم میبینیم:

  1. دانش آموزانی که معلمان آن ها دست نوازش بر سرش در کلاس می کشند، بیشتر در فعالیت های کلاسی از افراد دیگر شرکت می کنند
  2. برخی از گزارش ها که بیماران داده اند حاکی از آن است که استقبال از آن پزشکانی که در طول ویزیت، بیمار را لمس می کنند دو برابر بیشتر از پزشکانی است که ارتباط لامسه ای با بیماران خود ندارد. اما زمان ویزیت هر دو دکتر به یک مقدار است.

بعلاوه تمام مواردی که گفته شد، حس لامسه و ارتباط لامسه با افراد یکی از راه هایی است که می توانید کیفیت زندگی خود را افزایش دهید. حال بعنوان کسی که زبان انگلیسی صحبت می کنید، این حس لامسه چگونه می تواند بشما کمک کند که ارتباط عمومی خوبی داشته باشید؟ و آیا شما فکر میکنید که این حس می تواند به شما کمک کند که عملکرد بهتری در صحبت کردن انگلیسی داشته باشید.


معنی لغات متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه

عبارت انگلیسی معادل فارسی مترادف انگلیسی
communicat  معاشرت کردن  discuss
healthier  سالم  wholesome
touch  لمس کردن  touch
performance  کارایی  efficiency
Interestingly  جالب است  Interestingly
satisfying  رضایت بخش  gladden
relationship  ارتباط  communication
bumps  ضربه زدن  hit
high fives  بزن قدش  give me a five
hugs  آغوش  embrace

امیدوارم از متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی قدرت حس لامسه لذت برده باشید شما میتوانید فایل صوتی این متن کوتاه را با سه سرعت، سریع، متوسط و آهسته دانلود کنید

دانلود فایل صوتی با سرعت آهسته

دانلود فایل صوتی با سرعت نرمال

دانلود فایل صوتی با سرعت سریع

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *