در مورد جاذبه های گردشگری ایتالیا چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری ایتالیا چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  سه کشور آسیایی ، دوکشور اروپایی و کشوری از آمریکای لاتین با هم صحبت کردیم . حال می خواهیم مجددا سری به قاره اروپا بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری ایتالیا هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری ایتالیا

ایتالیا پنجمین کشور گردشگرپذیر جهان در سال 2015 بوده است . جاذبه های گردشگری ایتالیا مورد توجه تمام توریست های دنیا می باشد و این کشور نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود . در ایتالیا مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری وجود دارد از موزه ها و بناهای تاریخی تا جزایر دیدنی با چشم اندازهای رویایی .

 

در مورد جاذبه های گردشگری ایتالیا چه می دانید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

شیربرنج و طرز تهیه آن / ویکی ووکشیربرنج و طرز تهیه آن

برنج را می توانید از قبل خیس کنید و یا اینکه حتی آن را خشک هم می توانید استفاده کنید. در هر صورت برنج را…

 


جاذبه های گردشگری ایتالیا کجا قرار دارند؟

 جاذبه های گردشگری ایتالیا  را می توان  در سرتاسر این کشور اروپایی مشاهده کرد.

 

در مورد جاذبه های گردشگری ایتالیا چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است :

  • آمفی تئاتر رم – اگر می خواهید بدانید نبردهای گلادیاتوری کجا انجام می شده است سری به این مکان تاریخی بزنید . گرچه پس از قرن ها این مکان تا حدودی تخریب شده است ولی هنوز عظمت خود را به عنوان یک آمفی تئاتر حفظ کرده است .
  • برج پیزا – شاید کمتر کسی باشد که نام برج کج پیزا را نشنیده باشد . جالب است بدانید این بنای باشکوه در اثر اشتباه محاسباتی طراح آن حاصل شده است .
  • ونیز – شاهکاری از هنر معماری . شهری بر روی آب . ونیز در حقیقت یک تالاب بزرگ است . این شهر که یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری ایتالیا است به دلیل هجوم بربرها در قرن پنجم میلادی به مردم بومی این منطقه  و فرار و اسکان آن ها در این جزایر شکل گرفته است .
  • پمپئی – اگر می خواهید روم باستان دو هزار سال قبل را از نزدیک مشاهده کنید سری به این مکان بزنید . این شهر باستانی پس از انفجار آتشفشانی کوه وزوو از زیر خاک سر برآورده است .
  • دریاچه کومو – مکانی برای تفریح قشر مرفه و ثروتمند ایتالیا . از دیگر جاذبه های گردشگری ایتالیا این دریاچه است که هر ساله گردشگران زیادی از آب و هوای بی نظیر آن لذت می برند .
  • کلیسای سانتا ماریا – یکی از زیباترین کلیساهای جهان با گنبدی قرمز رنگ و آجری . اگر می خواهید شهر زیبای فلورانس را مشاهده کنید باید از 414 پله کلیسا بالا بروید تا به بالای برج ناقوس برسید .

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *