مشخصات گوشی شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2

گوشی موبایل شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2) با طراحی بهبود یافته و باتری قدرتمند 5300 میلی‌آمپر ساعتی توسط مدیر ارشد اجرایی این شرکت، لی جون (Lei Jun) در چین معرفی شد.

مشخصات گوشی شیائومی می مکس 2

گوشی میان رده شرکت چینی با صفحه نمایش 6.44 اینچی فول اچ دی با حاشیه ی نسبتا کم و دوربین مجهز شده به سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی منتشر شد. پردازنده ی استفاده شده در شیائومی می مکس 2 اسنپ دراگون 625 است که در کنار رم 4 یا 5 گیگابایتی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ با فرکانس ۶۵۰ مگاهرتز میتواند خیلی از نیازهای روزمره ی انسان را برطرف سازد. حافظه ی داخلی گوشی 64 یا 128 گیگابایتی است که از کارت حافظه نیز پشتیبانی میکند.

شیائومی می مکس 2

این گوشی به سنسور اثر انگشت در پشت گوشی مجهز میباشد و دکمه هوم جدا نیز دارد و شاید مهمترین نکته ی شیائومی می مکس 2 باتری 5300 میلی آمپر است که بگفته ی شیائومی در ظرف یک ساعت تا حدود 68 درصد شارژ میشود و از فناوری نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره میبرد و شما میتوانید با این گوشی حدودا دو روز کامل بدون نیاز به شارژ کار کنید که معادل با قابلیت ۱۸ ساعت پخش ویدیو یا ۲۱ ساعت استفاده مداوم از GPS است. از دیگر امکانات این گوشی میتوان به

  • اسپیکرهای استریو
  • پورت یو اس بی نوع C
  • اندروید نوقا

اشاره کرد.

شیائومی می مکس 2

در ادامه میتوانید بطور کلی مشخصات این گوشی را مشاهده فرمایید:

سیستم عامل

اندروید ۷.1 (نوقا)

ابعاد صفحه

6.44 اینچ

حافظه داخلی

۶۴ یا 128 گیگابایت

باتری

5300

سیم کارت

تک/دو سیم کارت

دوربین

12 مگاپیکسل

چیپست

Snapdragon 625

رم

4 یا 6 گیگابایتی

پردازنده

Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53

قیمت گوشی شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2

شرکت چینی شیائومی قیمت این گوشی را برای مدل 64 گیگابایتی حدود 247 و برای مدل 128 گیگا بایتی حدود 290 دلار قیمت گذاری کرده است. و در روز رونمایی این گوشی رنگ طلایی آن تایید شده است.

به امید فردایی روشن.

منابع: Zoomit / AndroidAuthority

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *