مشخصات لپ تاپ MateBook X محصول جدید هواوی

MateBook X

هواوی از محصول جدید خود در زمینه لپ تاپ رونمایی کرد. MateBook X نام سری جدید لپ تاپ است که جایگزین MateBook است. بعضی افراد این محصول را رقیبی جدی برای سری جدید سرفیس است. در کنار میت بوک ایکس ما شاهد میت بوک D، و میت بوک E، نیز بودیم.

بررسی لپ تاپ MateBook X

 

MateBook X

 

هواوی در ابتدا بنظر نمیرسید که بخواهد در زمینه ی لپ تاپ حرفی بزند اما با انتشار سری جدید میت بوک نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. شاید مهمترین نکته ای که در این لپ تاپ خیلی قابل تامل است شکل و شمایل و وزن بسیار پایین این لپ تاپ است. MateBook X تنها ۱٫۰۴ کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با لپ تاپ های هم سطح خود این وزن کم بینظیر است.

ما در این لپ تاپ شاهد دکمه ی پاوری هستیم که با حسگر اثر انگشت یکی است که بنظر میرسد هواوی از فناوری گوشی های خود استفاده کرده است.صفحه نمایش این لپ تاپ 13 اینچ است و کیفیت تصویر فوق العاده بالایی و همچنین کمترین حاشیه را دارد و توسط شیشه محافظ گوریلا گلس پوشانده شده است. سخت افزار این لپ تاپ هم در حد قابل توجه ای است که میتواند خیلی راحت از پس برنامه های نسبتا سنگین بربیاید. هواوی برای این لپ تاپ فن در نظر نگرفته است جنس بدنه ی آن بطوری است که خود را خنک میکند. درگاه های ارتباطی آنرا  پورت USB، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا تشکیل می‌دهند. هواوی برای این محصول خود رنگ‌های طلایی، رزگلد و خاکستری را درنظر گرفته و بر روی آن ویندوز 10 نصب کرده است.

سخت افزار لپ تاپ MateBook X

MateBook X

MateBook X در دو پردازنده ی Core i5 7200U و Core i7 7500U منتشر شده است که در کنار گرافیک اینتل HD 620 و انویدیا GeForce 940MX کانفیگ قابل توجه را ساخته است که کاربران را وسوسه میکند که مجذوب این سری لپ تاپ ها شوند. در کنار پردازنده و گرافیک هواوی از رم رم 4 تا 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی SSD و یا 500 گیگابایت و 1 ترابایتی HDD و باتری 3800 میلی‌آمپری با شارژدهی 10 ساعته استفاده کرده است که یک لپ تاپ ایده آل را می سازد.

مشخصات MateBook D

این دستگاه یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی بوده که مثل سری X نمایشگر بدون حاشیه ای دارد و رزولوشن آن 1080p است. سری D میت بوک دارای ضخامت 16.9 میلی‌متری بوده و تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد.و سخت افزاری به مانند MateBook X دارد.

MateBook X

مشخصات MateBook E

ضخامت این سری از میت بوک 6.9 میلی‌متری بوده و نمایشگر آن 12 اینچی لمسی با رزولوشن 2K و زاویه دید 160 درجه است. این دستگاه دارای پردازنده‌های نسل هفتم اینتل Core M3-7Y30 و Core i5-7Y54 منتشر شده است که هر دو از پردازنده گرافیکی اینتل HD 615 باستفاده میکنند. رم این سری E میت بوک 4 یا 8 است که در کنار 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD کانفیگ خوبی را تشکیل داده اند.

منابع: gizmochina

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *