داستان انگیزشی شماره 64 – جای پا

داستان انگیزشی شماره 64 - جای پا / ویکی ووک

شده است تو سخت ترین لحظات زندگی احساس تنهایی کنیم و احساس کنیم که خدا که قرار بود تا پایان راه که باهامان باشه نیست الان…، اما این نکته را فراموش نکنید که خدا همیشه با ماست و اگر حس تنهایی میکنیم چون خودمون خودمون رو فراموش کرده ایم…، داستان انگیزشی شماره 64 را باهم میخوانیم داستانی زیبا که امیدوارم از آن لذت ببرید…


حدیث روز

امام علی (علیه السلام):
علَیکُم بالدِّرایاتِ لا بالرِّوایاتِ.

بر شما باد به فهمیدن نه [فقط] نقل کردن.


متن داستان انگیزشی شماره 64

جای پا

 

داستان انگیزشی شماره 64 - جای پا / ویکی ووک

 

خواب دیدم در ساحل با خدا قدم می زنم بر پهنه آسمان صحنه هایی از زندگی برق زد. در هر صحنه دو جفت پا بر روی شن دیدم یکی متعلق به من و دیگری معلق به خدا.متوجه شدم که چندین بار در طول زندگی ام فقط یک جفت جای پا روی شن بوده است .

همچنین متوجه شدم که در این سخت ترین و غمگین ترین دوران زندگی ام بوده است.این واقعا برایم ناراحت کننده بوده است و دربارهاش از خدا سوال کردم:خدایا تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمام راه با من خواهی بود ولی دیدم که در سخت ترین دوران زندگی ام فقط یک جفت پا وجود داشت نمی فهمم چرا هنگامی که بیش از هر زمان به تو نیاز داشتم مرا تنها گذاشتی؟


شاید دوست داشته باشید

بررسی جدیدترین فراری 488 پیستا / ویکی ووکبررسی جدیدترین فراری 488 پیستا

شرکت خودروسازی فراری بار دیگر علاقه‌مندان خود را با رونمایی از جدیدترین محصول خود یعنی فراری ۴۸۸ پیستا (Ferrari 480 Pista) هیجان‌زده کرد. فراری جدیدترین نسخه سوپر اسپرت پرقدرت خود را از مدل GTB 488 الهام گرفته است و طراحی کامل‌تر و پیشرفته‌تر این مدل است. به گفته این کمپانی…


خدا پاسخ داد :بنده بسیار عزیزم من در کنارت هستم تنهایت نخواهم گذاشت اگر در آزمون رنج ها فقط یک جفت جای پا دیدی زمانی بود که تو را در آغوشم حمل می کردم.

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *