داستان انگیزشی شماره 102 – مترسک

داستان انگیزشی شماره 102 - مترسک / ویکی ووک

فقط کسانی که مغز آن ها پر از کاه باشد می توانند ظلم کند، وگرنه انسانی که ذهن پر از مغز داشته باشید چطور میتواند ظلم کند، کسی که قدرت تفکر خود را از دست داده باشد انسان ظالمی میشود، امروز داستان انگیزشی شماره 102 را باهم میخوانیم داستانی زیبا و پر معنی از گفتگوی بین یک مترسک و یک رهگذر، دعوت میکنم حتما این داستان زیبا را بخوانید.


حدیث روز

امام رضا (ع)
إنَّ المُحَرَّمَ شَهرٌ کانَ أهْلُ الجاهِلِیَّهِ یُحَرِّمُونَ فِیهِ القِتالَ، فَاسْتُحِلَّت فِیهِ دِماؤُنا، وَهُتِکَتْ فِیهِ حُرْمَتُنا، وَسُبِیَ فِیهِ ذَرارِینا وَنِساؤُنا.

محرّم ماهی است که [حتّی] مردم زمان جاهلیّت جنگ را در آن حرام می‌دانستند، [امّا] در آن ماه خون ما را حلال شمردند، حرمت ما را پایمال و فرزندان و زنان ما را اسیر کردند.


متن داستان انگیزشی شماره 102

مترسک

روزی رهگذری از باغ بزرگی عبور می کرد، مترسکی را دید که در میانه باغ ایستاده و کلاهی بر سر نهاده و مانع نشستن پرندگان بر ثمرات باغ است. رهگذر گفت:تو در این بیابان دلتنگ نمی شوی؟ مترسک گفت:نه، چطور؟ روزگار برایت تکراری نیست؟ چه چیزی تو را خوشحال می کند؟ مترسک گفت:راست می گویی من هم گاهی از اینکه دیگران را بترسانم و آزارشان بدهم هیجان زده می شوم و خوشحال.


شاید دوست داشته باشید

کدام مواد غذایی دارای کلسیم هستند؟ / ویکی ووککدام مواد غذایی دارای کلسیم هستند؟

تنها لبنیات ها دارای کلسیم نیستند بلکه مواد غذایی دیگری نیز موجود هستند که دارای کلسیم هستند و برای بچه هایی که…


مترسک گفت:نه تو نمی توانی ظلم کنی و یا از آزار دیگران خوشحال بشوی. رهگذر علت را پرسید مترسک گفت:کلّه من پر کاه است و کلّه تو پر مغز آدمی. برترین مخلوق عالم، مغز و ظرف ذهن توست. تو نمی توانی مثل من باشی. مگر اینکه کله ات پر کاه باشد.

امیدوارم همیشه دلی پر از آرامش و فکری پویا و سالم داشته باشید.

امیدوارم از داستان انگیزشی شماره 102 لذت برده باشید و هرگز مترسک نباشید.

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *