متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید

متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید / ویکی ووک

سلام به همه‌ی همراهان عزیز، امروز می خواهیم متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید را باهم بخوانیم. شاید بخودتان بگوید که خورشید که فقط باعث سیاهی و سرطان پوست می شود، مگر فواید هم دارد، بله باید بگویم که فواید هم دارد، این انرژی منبع اصلی ویتامین D است که این ویتامین بسیار برای بدن مفید است و نبود آن بشدت بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. پیشنهاد میکنم که در ادامه حتما مقاله‌ی موجود درباره‌ی نور خورشید و ویتامین D مطالعه کنید. همچنین ما در مطالب قبل برخی دیگر از متن های کوتاه انگلیسی را باهم خوانده بودیم که در صورت علاقه می توانید آن مطالب را نیز مطالعه کنید تا علاوه بر یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی به معلومات خود در زمینه های مختلف نیز اضافه کنید.

متن انگلیسی متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید

 

متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید / ویکی ووک

 

The Sunshine Vitamin

We all know that exercise and diet are very important for our health. However, another really important way to stay healthy is to get plenty of sunshine. When sunlight hits our skin, we turn it into Vitamin D. Vitamin D is super important for staying healthy. People who have low levels of Vitamin D have higher rates of illness, such as cancer, bone problems, heart disease, and even the common cold.

Did you know that humans spend less time in the sun today than at any point in human history? It’s true! Due to modern city life, people spend more time indoors than ever before. Also, the companies who sell sun-block cream influence us to cover our skin in chemicals, preventing us from getting natural Vitamin D. The point is, most of us aren’t getting enough vitamin D to stay strong and healthy.

Of course, we have to be careful not to get a sunburn (which can also cause skin cancer), but we should all try to get a good dose of sunshine on our skin each day, especially in the winter months. Best of all, sunshine is free and it feels good on our skin. So get out and spend more time in the sun. It’s a great way to stay healthy.

Here’s a cute video on the benefits of Vitamin D. Enjoy…


متن فارسی متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید

ویتامین نور خورشید

همه ما می دانیم که ورزش و رژیم های غذایی بسیار برای سلامتی مهم هستند. اما یکی دیگر از مهمترین راه هایی که می توانیم سالم و سلامت بمانیم این است که انرژی خورشید بیشتری دریافت کنیم. هنگامی که نور خورشید به پوست ما می تابد، بدن ما این نور را به ویتامین دی تبدیل می کند. ویتامین دی یکی از مهمترین ویتامین ها برای حیات و سلامتی است. افرادی که سطح کمی از این ویتامین را جذب می کنند بسیار مستعد بیماری های مختلفی همچون: سرطان، بیماری های استخوانی، بیماری های قلبی و حتی یک سرما خوردگی ساده هستند.

آیا می دانید که در تمام تاریخ بشریت امروزه مردم کمترین زمان ممکن را در زیر نور خورشید به سر می برند؟ بله این موضوع متاسفانه حقیقت دارد!! بخاطر زندگی های مدرن امروزی، متاسفانه مردم بیشتر زمان های خود را در خانه سپری می کنند. گذشته از این، شرکت هایی که کرم‌های ضد آفتاب هم می فروشند هم با تبلیغاتات خود باعث می شوند که ما از این کرم ها استفاده کنیم و این امر باعث این است که ویتامین دی طبیعی را نتوانیم به خوبی دریافت کنیم. و نکته این است که بیشتر ماها امروزه ویتامین دی کافی برای اینکه سلامت و قدرمت باشیم دریافت نمیکنیم.

بله البته که باید مراقب این باشیم که آفتاب سوخته نشویم ( آفتاب سوختگی یکی از مهمترین دلایل سرطان پوست است )، اما ما باید تلاش کنیم که دوز مشخصی از نور خورشید را در روز دریافت کنیم، مخصوصا در ماه های زمستانی. مهمتر از همه این موارد این است که نور خورشید رایگان است و تاثیر خوبی بر ما و پوست مان دارد، بنابراین بیشتر این ویتامین را دریافت کنید و بیشتر زمان خود را زیر نور خورشید بگذرانید این یکی از بهترین راه برای سلامت ماندن است.

در ادامه یکی از فیلم های زیبا از فواید سودمند این ویتامین را باهم می بینیم…

نظر شما چیست؟ چقدر دریافت ویتامین دی مهم است برای سلامتی؟ آیا غیر از نور خورشید منبع دیگری برای ویتامین دی سراغ دارید؟ در روز چه مقدار از این ویتامین را نیاز داریم؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت به ما منتقل کنید و همچنین در صورت علاقه می توانید مطلب ( بدن انسان چه مقدار ویتامین D در روز نیاز دارد ) را مطالعه کنید.


معنی لغات متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید

عبارت انگلیسی معادل فارسی مترادف انگلیسی
diet رژیم غذایی regimen
exercise ورزش practice
illness بیماری disease
cancer سرطان crab
bone problems مشکلات استخوانی bone problems
especially بخصوص principally
benefits سود profit

امیدوارم از متن کوتاه انگلیسی درباره‌ی فواید نور خورشید لذت برده باشید شما میتوانید فایل صوتی این متن کوتاه را با سه سرعت، سریع، متوسط و آهسته دانلود کنید.

دانلود فایل صوتی با سرعت آهسته

دانلود فایل صوتی با سرعت نرمال

دانلود فایل صوتی با سرعت سریع

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *