چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم؟

چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم؟

امروزه برای از بین بردن چین و چروک پوست به بوتاکس روی آورده اند، در صورتی که راه های آسان تر و کم هزینه تری برای از بین بردن چین و چروک پوست وجود دارد. استفاده از ماسک های طبیعی بهترین انتخاب است که در ادامه بهترین های آن ها را برای از بین بردن چین و چروک معرفی میکنیم.

بهترین ماسک های طبیعی برای از بین بردن چین و چروک پوست

 

چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم؟ / ویکی ووک

 

ماسک نشاسته و آب هویج

یک قاشق نشاسته ذرت را با نصف لیوان آب سرد مخلوط و سپس نصف لیوان آب گرم به آن اضافه کنید و تا به دست آمدن مخلوط کرم رنگ آن را روی حرارت بگذارید پس از آن که مایه سرد شد، پنج قاشق آب هویج و یک قاشق ماست به آن اضافه کنید و این ماسک را هفته ای پنج بار به مدت ٣٠ دقیقه روی پوست صورتتان قرار دهید.

ماسک تخم مرغ و آب لیمو

سفیده تخم مرغ را با همزن به خوبی هم بزنید و کمی آب لیمو و روغن نارگیل به آن اضافه کنید و به مدت یک ربع صورتتان را با این ماسک  به صورت دورانی ماساژ دهید و برای تاثیر بهتر پس از گذشت15 دقیقه، صورتتان را با چای بابونه بشویید.


شاید دوست داشته باشید

بررسی کانسپت اینفنیتی Q Inspiration / ویکی ووکبررسی کانسپت اینفنیتی Q Inspiration

بعداز سرو صداها و هیجانی که ژاپنی ها برای معرفی Q Inspiration بپا کردند، سرانجام این خودروی زیبا و مفهومی در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شد. Q Inspiration بیشتر شبیه به…


ماسک اسفناج و کلم

با کمک این سبزی ها می‌توانید ماسکی بسازید که چین و چروک صورت را از بین می‌برد، ٢٠٠ گرم اسفناج را با ٢٠٠ گرم کلم پیچ مخلوط کنید و آن ها را بپزید و کمی آب اضافه کنید و در مخلوط کن بریزید؛ سپس یک چهارم روغن زیتون و خامه ترش به آن بیفزایید تا به صورت مخلوطی یکدست شود. به مدت ٨ دقیقه این ماسک را روی صورت خود قرار دهید.

ماسک برای سف کردن پوست صورت

یک عدد لیمو، یک قاشق عسل، یک قاشق ماست و یک قاشق مخمر را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت ٣٠ دقیقه روی پوست خود قرار دهید. این ماسک پوست صورت را سفت می کند و باعث  رفع چین و چروک  می‌شود.

ماسک هسته زیتون

زیتون خواص بسیاری دارد و سبب زیبایی پوست صورت می شود. برای از بین بردن خطوط صورت هسته زیتون را به خوبی بکوبید و به مدت پانزده دقیقه روی خطوط صورت قرار دهید.

به امید فردایی روشن

منابع: باشگاه خبرنگاران

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *