چگونه سوزش سر دل را از بین ببیریم؟

چگونه سوزش سر دل را از بین ببیریم؟ / ویکی ووک

سوزش سر دل یکی از عواملی است که باعث ناراحتی افراد می شود، خیلی وقت‌ها سوزش سر دل بعلت پرخوردی و خوردن غذای چرب است اما عوامل دیگری نیز در بروز این عارضه دخیل هستند. در ادامه میخواهیم راهکارهایی که می تواند این عامل را از بین ببرد را بررسی کنیم. همچنین ما در مطالب قبل راه های درمان ریفلاکس معده را هم بررسی کرده بودیم که در صورت علاقه می توانید آن ها را نیز مطالعه کنید.

راهکارهای مناسب برای از بین بردن سوزش سر دل

چگونه سوزش سردل را از بین ببیریم؟ / ویکی ووک

قبل از خواب چای نخورید

کافئین موجود در نوشیدنی می‌تواند سوزش سر دل ایجاد کند و چای سیاه به دلیل ایجاد اسیدیته این مشکل را تشدید می کند. از این رو بهتر است دمنوش هایی مانند بابونه یا نعناع را که در مطالب قبل با خواص بسیار زیاد آن ها آشنا شده ایم را جایگزین چای سیاه کنید.

بیش از حد ورزش نکنید

در این سایت بارها بار درباره‌ی افراط نکردن صحبت کرده‌ایم، بار دیگر نیز تاکید می کنیم که افراط در هر چیزی باعث آسیب رسیدن به بدن می شود بنابراین هنگام ورزش کردن، هرزمانی که احساس کردید که فشار بیش‌ازحدی به بدنتان واردشده ، ورزش را متوقف کنید. احساس سوزش در سینه یا درد ماندگار در سینه می‌تواند نشانه کشیده شدن عضلات باشد. بنابراین به بدن اجازه استراحت و ترمیم بدهید.


شاید دوست داشته باشید

GTA VIتاریخ انتشار بازی GTA VI

یکی از مهم ‎ترین ویژگی‎ های راک ‎استار، عرضه دیر به دیر سری‎ های محبوب است. با دقتِ تمام بازی را طراحی می‎کند و می ‎سازد، مشکلات آن را بر طرف می‎کند و در نهایت (در بیشتر مواقع) بازیِ بدون مشکلی را روانه بازار می‎کند. با وجود این‎که سری GTA همیشه …


بعد از خوردن غذا صاف بشینید

هنگام صرف غذا و پس از خوردن آن باید صاف بنشینید تا اسید معده به مری باز نگردد و سوزش سر دل ایجاد نکند.

آب به مقدار زیادی مصرف کنید

آب درمیزان اسیدیته معده تعادل ایجاد می‌کند؛ بنابراین همیشه در طول روز آب کافی مصرف کنید.همچنین ما در مطالب قبل از فواید نوشیدن آب صحبت کرده ایم که در صورت علاقه میتوانید آن‌ها را نیز مطالعه کنید.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سالم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *