نوشیدنی های چاق کننده کدامند؟

نوشیدنی های چاق کننده کدامند؟ / ویکی ووک

ما مطالب زیادی را درباره‌ی لاغری و کاهش وزن داشتیم، اما همیشه معضل چاقی نیست، بعضی اوقات لاغری بیش از حد نیز دردسرساز خواهد بود، همانطور که چاقی بیش از حد باعث سلامت را به خطر می اندازد، لاغری نیز باعث می شود که سیستم ایمنی بدن ضعیف باشد و انسان در برابر بیماری ها مختلف شکست بخورد. یکی از راحتترین راه های افزایش وزن، افزایش کالری دریافتی است. برخی نوشیدنی ها در این راه بسیار کمک کننده و مفید هستند در ادامه این نوشیدنی های چاق کننده را بررسی میکنیم.

نوشیدنی های چاق کننده

برای چاق شدن و افزایش وزن ابتدا باید دلیل لاغری را بررسی کرد، بعضی اوقات برخی بیماری ها همچون پرکاری غده تیروئید که باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود، دلیل لاغری است بنابراین خوردن نوشیدنی ها نیز بی فایده است و فقط باید به پزشک مراجعه کرد. اما درصورت نبود هیچ بیماری میتوانید از دمنوش و نوشیدنی های چاق کننده ای که در ادامه بررسی میکنیم استفاده کنید.

دمنوش قاصدک

 

نوشیدنی های چاق کننده کدامند؟ / ویکی ووک

 

این  نوع چای برای افزایش وزن مناسب است. دمنوش قاصدک با ریشه این گیاه تهیه می شود و یک جانشین خوب است برای کسانی که  قهوه می نوشند ، چون طعم آن شبیه به قهوه است.

کوشاد یا جنتیانای زرد

 

نوشیدنی های چاق کننده کدامند؟ / ویکی ووک

 

این نوشیدنی عالی ترین دمنوش برای افزایش وزن است به ویژه برای افرادی که دچار کاهش وزن ناگهانی شده اند. این چای می تواند  به جذب غذا، ترشح اسید معده وافزایش اشتها  کمک کند.چ


شاید دوست داشته باشید

نینتندو سوییچبررسی کنسول نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ دستگاهی هیبریدی، ترکیبی است و به عنوان یک کنسول بازی خانگی و کنسول بازی دستی طراحی شده است. این کنسول دارای صفحه نمایشی ۶٬۲ اینچی با وضوح اچ‌دی و قابلیت …

 


شنبلیله

 

نوشیدنی های چاق کننده کدامند؟ / ویکی ووک

 

این گیاه حاوی” دایوسگنین “است که به استروژن مصنوعی نیز معروف است.این دمنوش بین زنان محبوبیت زیادی دارد. و باعث افزایش وزن می شود.

بابونه

این دمنوش یکی از  دمنوش هایی است که در بالا بردن وزن تاثیر دارد و مشکلات مرتبط با دستگاه گوارش مانند نفخ شکم و سوء هاضمه را برطرف می کند. درنتیجه در بهبود بخشیدن به  اشتها موثر است.

 

 

نعناع

اگر به چای نعنا علاقه مند هستید، می توانید با استفاده مکرر آن، وزن خود را افزایش دهید. این دمنوش با افزایش عملکرد سیستم هاضمه اشتهای شما را افزایش می دهد.

مرکبات خشک

این چای با تنظیم ترشحات معده اشتها را افزایش می دهد. بدین ترتیب، می توانید برای بالا بردن وزن روزی یک فنجان ازاین چای گیاهی به برنامه روزمره خود اضافه کنید.

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *