بهترین شوینده های گیاهی موی سر کدامند؟

بهترین شوینده های گیاهی موی سر کدامند؟ / ویکی ووک

آلاینده های طبیعی، مواد شیمیایی، شوینده های بهداشتی و حساسیت مو و پوست سر و … دلایل استفاده کردن از شوینده های گیاهی برای موی سر است. در ادامه به بهترین شوینده های گیاهی موی سر اشاره میکنیم بعلت نداشتن مواد شیمیایی بسیار برای پوست سر مفید هستند.

بهترین شوینده های گیاهی موی سر

امروزه روش های مخرب بسیاری از جمله: استفاده از سشوار، ژل موی سر و رنگ کردن و غیره استفاده می شود که سلامت موی سر را به خطر می اندازد بنابراین بیش از بیش ضرورت استفاده از شوینده های گیاهی حس می شود. البته این شوینده ها را در کنار شوینده های صنعتی و بهداشتی و معتبر استفاده میکنیم که باعث تمیزی بیشتر پوست سر شوند.

سرکه سب

در مطالب و موضوع های مختلفی از سرکه سیب گفتیم، این ماده ی فوق العاده در براق شدن مو نیز استفاده می شود، بطوری که برای براق شدن و ازبین بردن شوره و خارش سر، سرکه سیب را با آب مخلوط ‌کنید و پس از شامپوزدن با آن بشویید.

 

 

بابونه

خشکی پوست سر می‌تواند به مشکلاتی مانند خارش و شوره سر منجر شود. برای پیشگیری از خشکی بیش از حد، موها را پس از شامپو زدن و شستن بادمنوش بابونه آب بکشید.

مریم گلی

شستن سر با دمنوش مریم‌ گلی، راه مؤثری برای رفع تراکم ماده شیمیایی و چربی است.


شاید دوست داشته باشید

موتور وانکل چیست؟ / ویکی ووکموتور وانکل چیست؟

در این مطلب به قلب تپنده‌­­ی اتومبیل یعنی موتور رفته‌­ایم و موتور وانکل را مورد بررسی قرار می­دهیم، موتور وانکل مانند موتور بنزینی برای کارکرد خود، از فشار حاصل از سوختن سوخت و هوا بهره گیرد. اما برخلاف…


روغن درخت چای و لیمو

با استفاده از این دمنوش می‌توانید شوره سر را از بین ببرید و موها را براق ‌تر کنید. کافی است برای هر بار شستن، 4 قاشق غذاخوری آبلیمو و 5 قطره روغن چای درخت را با 2 پیمانه آب مخلوط کنید و سر را با آن ماساژ دهید. سپس آب بکشید

برگ غان

 

بهترین شوینده های گیاهی موی سر کدامند؟ / ویکی ووک

 

برای پیشگیری از ریزش مو، موها را پس از شامپو زدن و شستن با دمنوش برگ درخت غان بشویید.

با استفاده از مواد گیاهی فوق میتوانید سلامت موی سر و پوست سر را تا حدودی تضمین کنید و اگر میخواهید به مو های خود حجم دهید بعد از شامپو زدن و شستن با آب ، مو را با ماءالشعیر بشویید.

به امید فردایی روشن. 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *