بهترین دمنوش ها برای سلامتی مو کدامند؟

بهترین دمنوش ها برای سلامتی مو کدامند؟ / ویکی ووک

از دمنوش های گیاهی در مطالب پیش بسیار صحبت کرده ایم که اگر آن ها را بجا و بموقع  از آنها استفاده کنید سلامتی بدن خود را همیشه حفظ خواهید کرد. ما در مطالب قبل دمنوش های مفید برای پف چشم و برای زیبای و برای سلامتی را بررسی کرده ایم در این مطلب میخواهیم مفید ترین دمنوش های برای سلامتی مو را بررسی کنیم.

بهترین دمنوش ها برای سلامتی مو

دمنوش‌های مفید برای پوست سر و مو باید به دمای اتاق برسد وسپس به پوست سر و مو مالیده شود این دمنوش ها اغلب خاصیت‌ ضدالتهابی دارد که مانع از ریزش ، شکستن و نازک شدن مو می‌شود. دمنوش‌ها سرشار از آنتی اکسیدان است که پیاز مو را تغذیه و از آن محافظت می‌کند.

دمنوش نعناع

خاصیت آنتی‌اکسیدانی این دمنوش، رشد مورا تحریک می‌کند، گردش خون را افزایش می دهدو درنتیجه پوست سر اکسیژن و ماده مغذی بیشتری دریافت می‌کند.

دمنوش رزماری

 

بهترین شوینده های گیاهی موی سر کدامند؟ چگونه سفیدی مو را از بین ببریم؟ / ویکی ووک

 

این دمنوش که سرشار از آنتی‌اکسیدان است، روند گردش خون را در پوست سر بهبود می دهد. بنابراین از خالی شدن  قسمت جلوی سر  و کچلی تا حد زیادی پیشگیری می کند.


شاید دوست داشته باشید

موی سر چگونه از موی سر خود مراقبت کنیم؟

شست‌وشوی روزانه موها باعث تمیز شدن ظاهری آن‌ها می‌شود اما از طرفی شستن هرروزه موها باعث تحریک غدد چربی پوست سر می‌شود بااین‌حال این کار …


 

 

 

دمنوش استوقودوس

ما از خواص استوقودوس بسیار زیاد صحبت کرده ایم. این گیاه مفید در سلامت مو نیز موثر است در مواردی که باعث ریزش مو می شود مانند عفونت باکتری و قارچ، پیشگیری می‌کند.

دمنوش ریحان

این دمنوش حاوی منیزیم است بنابراین استفاده موضعی از این مایع می تواند کمبود منیزیم را برای پوست سر جبران کند. علاوه بر آن، این دمنوش روند خون رسانی به پیاز مو را بهبود می دهد.

دمنوش همیشه بهار

این دمنوش با افزایش تولید کلاژن در پوست سر باعث رشد مو می‌شود.این دمنوش حاوی موادکانی و آنتی‌اکسیدان نیز است که برای رشد و ترمیم مو لازم است.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: ام اس ان

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *