تاریخ انتشار بازی Planet of the Apes: Last Frontier

تاریخ انتشار بازی Planet of the Apes: Last Frontier / ویکی ووک

تقریبا تاریخ 26 مرداد بود که استودیو  ایمجیناتی بازی Planet of the Apes: Last Frontier را معرفی کرد، یک بازی ماجراجویی با محوریت فیلم‌های این سری خواهد بود. چند ماه پیش بود که فیلم  War for the Planet of Apes اکران شد که این بازی تشویق منتقدین را نیز به همراه داشت از همین رو استودیو ایمجیناتی یک بازی با عنوان Planet of the Apes: Last Frontier منتشر کرد که محوریت سینمایی ماجراجویی دارد. در ادامه به بررسی این بازی می پردازیم.

گیم پلی بازی Planet of the Apes: Last Frontier

بازی Planet of the Apes: Last Frontier یک تجربه کوتاه دو سه ساعته خواهد بود و تنها راه تعامل داشتن با بازی، اتخاذ تصمیم‌های درست است و به جز این گیمر کنترلی روی بازی یا شخصیت‌ها نخواهد داشت. در طول بازی یک سری شخصیت انسان یا میمون را کنترل خواهید کرد که زنده ماندن یا مردن آن‌ها، به تصمیمات شما بستگی دارد. همچنین بر اساس تصمیم‌هایی که در طول بازی می‌گیرید، شاهد پایان‌های مختلفی در بازی خواهید بود. در کل Planet of the Apes: Last Frontier بی‌شباهت به ساخته‌های استودیو تل‌تیل گیمز نیست. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که وقایع بازی و فیلم‌ها ارتباط خاصی با هم خواهند داشت.

 

تاریخ انتشار بازی Planet of the Apes: Last Frontier / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

مریم میرزاخانیمریم میرزاخانی ، نابغه ای در ریاضیات

مریم میرزاخانی . نابغه ای که به گفته پدرش، فردی بود مانند سایرین و تنها تلاش، کوشش و پشتکار او را به یک نابغه در ریاضیات بدل کرد، پروفسور مریم میرزاخانی، ریاضی‌دان برجسته ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد در …

 


تریلر بازی Planet of the Apes: Last Frontier

این بازی بعد از اتفاقات فیلم Dawn of Planet of Apes رخ می‌دهند؛ جایی که یک سری از میمون‌ها برای در امان ماندن از جنگ انسان‌ها علیه میمون‌ها، به منطقه‌ای پناه می‌برند. اما پس از مدتی آن‌ها مجبور می‌شوند تا به دره‌ای که انسان‌ها در آن زندگی می‌کنند، بروند؛ چرا که با فرا رسیدن زمستان، با کمبود غذا رو‌به‌رو شده‌اند.

تاریخ انتشار بازی Planet of the Apes: Last Frontier

 

 

استودیو Imaginati، سازنده بازی و کمپانی FoxNext، ناشر آن، تاریخ انتشار این اثر برایپلی‌استیشن 4 را اعلام کرده‌اند. بر این اساس کاربران کنسول سونی قادر خواهند بود بازی را در تاریخ ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) تجربه کنند. این بازی قرار بود برای پلی استیشن،  ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود اما فعلا سازنده های بازی تاریخ پلی استیشن آن را اعلام کرده اند و برای کنسول های دیگر هنوز تاریخی را اعلام نکرده اند.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زومجی

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *