بررسی جدیدترین نسل تویوتا کرولا

بررسی جدیدترین نسل تویوتا کرولا / ویکی ووک

کمپانی معتبر ژاپنی بار دیگر پروژه موفق گذشته خود را روی خط تولید قرار داده و حالا با استقبال بی نظیری هم از جدیدترین نسل تویوتا کرولا مواجه شده است که در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و ظاهری این هاچ بک اسپورت و زیبا آشنا خواهیم شد، اما در بخش های قبلی بررسی خودروهای روز دنیا به اتومبیل های معرفی شده ی بایتون، جیلی Bo Rui GE و همچنین به بهترین کابین های طراحی شده در سال 2018 پرداخته ایم که در صورت تمایل می توانید با این بخش های آشنا شوید.

مشخصات فنی جدیدترین نسل تویوتا کرولا

 

بررسی جدیدترین نسل تویوتا کرولا / ویکی ووک

 

با بازطراحی مدل قدیمی خود، شرکت خودروسازی تویوتا گام بلندی برای برپا ساختن کرولای موفق خود در سال های گذشته کرد که اینبار این خودرو را طی پلت فرم هاچ بک و با پیشرانه نچندان قوی و اسپرت یعنی با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری و با قابلیت تولید 168 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن متر گشتاور جزو خودروهای متوسط تویوتا مطرح است. جدیدترین نسل تویوتا کرولا قرار است از یک  گیربکس 6 سرعته اتوماتیک CVT یا دستی قدرت بگیرد که تقریبا با این مشخصات این خودرو توانایی طی مسافت 100 متر را در مدت زمان 9 ثانیه خواهد داشت که برای یک خودرو با این حجم موتوری و جثه قابل قبول است.

 

بررسی جدیدترین نسل تویوتا کرولا / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

مکان هاب دیدنی بجنورد کجاست؟ / ویکی ووکمکان هاب دیدنی بجنورد کجاست؟

قدمت و پیشینه ی بجنورد کنونی به سال ۱۱۰۰ هجری قمری برمی گردد جایی که…

 

 


مشخصات ظاهری و داخلی جدیدترین نسل تویوتا کرولا

تویوتا، کرولای جدید خود را بر روی بدنه ایی جدید به نام TNGA سوار کرده است که بهبود استحکامات بدنه ایی و پایین آوردن مرکز ثقل که باعث حفظ تعادل خودرو در جاده های پرپیچ و خم در سرعت های نسبتا بالا می شود که حس لذت بخش رانندگی را در جدیدترین نسل تویوتا کرولای خود بیشتر و بیشتر کرده است. در کنار این عملکرد فوق العاده از تویوتا در استفاده از تکنولوژی روز دنیا این خودرو در طراحی ظاهری چشم نواز و دوست داشتنی است، بطوریکه جلوپنجره ذوزنقه ایی آن به اتومبیل شکل و شمایلی اسپرت، خاص و تهاجمی داده است. چراغ های LED و حفظ امضای خود در طراحی جلوی، طرحی ناآشنای عقب در مدل های تویوتا را تا حدی پوشش می دهد.

 

بررسی جدیدترین نسل تویوتا کرولا / ویکی ووک

 

با ورود به کابین جدیدترین نسل تویوتا کرولا امکانات رفاهی بیشتر و فضای جذاب تری را شاهد خواهیم بود اما در عین جذابیت می توان به سادگی و بدون از هیچگونه شلوغ کاری، فضایی راحت و آرامش بخش را در اختیار سرنشینان می دهد. وجود سیستم اطلاعاتی و سرگرم کننده بر روی صفحه نمایشی 8 اینچی با امکان بهره گیری از کارپلی اپل و اندروید و همچنین تعبیه شارژر بی سیم همراه با سیستم صوتی JBL از جذابیت های داخلی این تویوتا می باشد.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 


 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *