بررسی خودرو جیلی Bo Rui GE

بررسی خودرو جیلی Bo Rui GE / ویکی ووک

در این بخش به محصول جدید خودروساز چینی یعنی جیلی Bo Rui GE که در نمایشگاه خودروی پکن 2018 رونمایی شد می پردازیم. این محصول پرچمدار کمپانی جیلی اولین خودرو طراحی و تولید شده زیر نظر پیتر هاربری مدیرعامل جدید این شرکت می باشد. پیتر هاربوری در سال های نچندان دور در خودروسازی وولو یکی از زیربرند های جیلی چین مشغول بکار بوده است. در بخش های قبلی به بررسی خودروهای آئودی A7، لکسوس ES 2019، سوناتا 2018 و وولو XC40 پرداخته ایم که در صورت تمایل می توانید با این خودروهای روز دنیا بیشتر آشنا شوید.

درباره ی جیلی Bo Rui GE

پیتر هاربری در حاشیه رونمایی از جیلی Bo Rui GE از گام رو به جلوی خودروسازهای چینی در این عرصه سخن گفت و طراحی خودروی پرچمدار جیلی را نشانه ایی از این گام دانست که می تواند در آینده این کمپانی یک برند جهانی مطمئن باشد تا ضمن تولید و طراحی خودروهای باکیفیت کلاس جهانی در چین با رقبای قدرتمند خود در سطح جهان هم رقابت جدی داشته باشند.

 

بررسی خودرو جیلی Bo Rui GE / ویکی ووک

 

مشخصات فنی جیلی Bo Rui GE

کمپانی جیلی، خودرو جیلی Bo Rui GE خود را یا با یک قوای محرکه پلاگین هیبریدی روانه بازار خواهد کرد یا بصورت پیشرانه بنزینی، که 1.5 لیتر حجم موتوری آن است در دسترس علاقمندان و مشتاقان این سدان جذاب و زیبا خواهد بود و ضمن اینکه این سدان جمع و جور برای انتقال قدرت نیروی خود به چرخ های جلو از یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک بهره می برد تا راندمان بالاتر در عین مصرف سوخت کمتر را برای راننده به ارمغان بیاورد.

 

بررسی خودرو جیلی Bo Rui GE / ویکی ووک

 

مشخصات ظاهری و داخل کابین جیلی Bo Rui GE

طراحان جیلی Bo Rui GE، در طراحی بدنه ظرافت و خلاقیت بسیاری را به خرج داده اند بطوری که به گفته ی پیتر هاربری، چراغ های جلوی این خودرو را از نوعی فانوس خاص چینی ایده گرفته اند، ولی برای ساخت چراغ های عقب از فلسفه های کاملا مدرن در طراحی بهره گرفته اند و نام این طرح را پنجره ایی گشوده رو به کیهان می نامند. جلوپنجره ایی خاص و زیبا، خطوط همگون یکپارچه بر روی بدنه و نزدیکی صندوق عقب به سقف و شیب ملایم آن به جذابیت های ظاهری این خودرو اضافه کرده است.

 

بررسی خودرو جیلی Bo Rui GE / ویکی ووک

 

در داخل کابین طراحان فضایی باز و راحت را برای سرنشینان و راننده تعبیه کرده اند. همچنین طرح یک کنسول مرکزی لوکس و یک صفحه نمایش 12 اینچی لمسی برای سرگرمی های هرچه بیشتر سرنشینان، در کنار استفاده از بهترین متریال داخلی مانند صندلی های چرم و داشبورد ساخته شده از چوب و پلاستیک نرم، فضایی متفاوت را برای مشتریان کمپانی جیلی در خودرو جیلی Bo Rui GE رقم زده اند. به گفته مدیر عامل این شرکت انتظار می رود که تا اواخر تابستان جاری این خودرو را در بازارهای چین و سپس در سایر نقاط جهان روئیت کنیم.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 


 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *