برترین خودروهای برقی جهان

برترین خودروهای برقی جهان / ویکی ووک

مراقبت از محیط زیست همیشه یکی از بزرگترین چالش جوامع بشری بوده، چراکه با انقراض گونه های مختلف جانوران این نگرانی برای نابودی زمین متصور است و برای این منظور اقدامات زیادی در سراسر جهان در حال انجام شدن است. در سالهای اخیر خودروسازهای برتر جهان بیشتر به مسئله خودروهای پاک و خودروهایی که هیچ گونه آلودگی را تولید نمی کنند، توجه می کنند و رو به تولید اینگونه خودروها با حفظ قابلیت های خودروهای بنزینی آورده اند. در ادامه به بعضی از برترین خودروهای برقی موجود در بازار جهانی می پردازیم و مشخصات آنها را بررسی می کنیم.

تسلا مدل Long Range در برترین خودروهای برقی جهان

 

برترین خودروهای برقی جهان / ویکی ووک

 

یک سدانی فوق العاده زیبا با مشخصاتی عالی و همچنین بدون تولید هیچ گونه آلودگی، خودرویی است که تسلا موتور به خوبی از پس ساخت آن بر آمده و یکی از برترین خودروهای برقی جهان را با ارائه Long Range به جهانیان معرفی کرده است. این خودرو با قابلیت شعاع حرکتی 500 کیلومتر یکی از پیشگامان عرصه ی خودروهای پاک با قیمتی مناسب محسوب می شود.

نیسان لیف در برترین خودروهای برقی جهان

 

برترین خودروهای برقی جهان / ویکی ووک

 

نیسان شرکت خوردوسازی باهوش و درایتی است که همیشه به موقع با تولید محصولات با ارزش خود را دوباره در معرض دید همگان قرار دهد. این شرکت ژاپنی یکی از برترین خودروهای برقی جهان را به جهانیان معرفی کرده که با قیمت و مشخصاتی عالی خیلی زود به یکی از مهره های کلیدی در بازار خودروهای پاک بدل شد. همچنین نیسان این نوید را به مشتری های خود داده است که در سال 2019 باتری این مدل را از 40 کیلووات به 60 کیلو وات ساعتی ارتقا می دهد که شعاع حرکتی زیادتری را با یک بار شارژ کردن داشته باشید.


شاید دوست داشته باشید

پارکور چیست؟ / ویکی ووکپارکور چیست؟

ورزش پارکور همانطور که قبلا گفته شد، با هدف اجرای مجموعه ایی از حرکات پرشی، چرخشی و آکروباتیک سعی در عبور از موانع پیش روی دارد. پارکور یکی…

 

 


تسلا مدل S در برترین خودروهای برقی جهان

 

برترین خودروهای برقی جهان / ویکی ووک

 

خودروسازی تسلا بسیار مشتاقانه و مجدانه ساخت خودروهای برقی را دنبال می کند و بصورت مستمر درحال طراحی خودروهای جذاب پاک می باشد. این مدل تسلا یعنی مدل S نسخه D100 هم در بازار خودروهای پاک به دلیل تسلا بودن و ظرفیت بالای باتری آن که 100 کیلو وات ساعتی می باشد توانسته برای این شرکت سود زیادی را از فروش این محصول در بازارهای اروپا و آمریکا به ارمغان بیاورد. در دسته بندی خودروها از نظر شکل ظاهری  تسلا مدل S جزوء خودرو های سدان است و این باعث می شود فضای آزاد و راحتی بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد، بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است که به همین دلیل می توان آن را جزو برترین خودروهای برقی جهان دانست.

فولکس واگن گلف در برترین خودروهای برقی جهان

 

برترین خودروهای برقی جهان / ویکی ووک

 

گلف یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین مدل هاچ بک شرکت خودروسازی ولکس واگن آلمان می باشد که در ایران طرفداران بسیاری را دارد، این کمپانی از جدیدترین محصول گلف با نام گلف الکتریکی یا (e-Golf) رونمایی کرد که بسیار هم مورد استقبال واقع شد و با قیمت مناسب و باتری 38.5 کیلوواتی ساعتی ای که دارد به سرعت خودش را در بین مردم جا انداخت و توانسته به مانند اجداد خود در بازار هاچ بک های دوست داشتنی، عرض اندامی داشته باشد.

فورد فوکوس در برترین خودروهای برقی جهان

 

برترین خودروهای برقی جهان / ویکی ووک

 

کمپانی فورد هم مانند سایر خودروسازهای معتبر با رویکردی مثبت پا به عرصه ی تولید خودروهای پاک یا برقی گذاشته و هم اکنون یک مدل زیبا و با قدرت را به بازار مشتاق خودروهای پاک روانه کرده است. فورد فوکوس یکی از برترین خودروهای برقی موجود در بازار جهانی است که در پلت فرم هاچ بک و با قیمتی مناسب، خریداران می توانند تجربه رانندگی لذت بخشی را داشته باشند. فورد فوکوس را یک مخزن باتری 33.5 کیلوواتی ساعتی تامین می کند تا با یک بار شارژ آن توانایی طی کردن مسافت 185 کیلومتری را داشته باشد.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 

 


منابع : زومیت

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *