وب سایت های کاربردی برای نوشتن رزومه

وب سایت های کاربردی برای نوشتن رزومه / ویکی ووک

اگر شما در زمان پیدا کردن شغل موردنظر خود باشید، حتما این واژه را شنیده اید که “رزومه خود را ارسال کنید”. برای نوشتن رزومه خوب باید نکاتی را بدانید تا بتوانید از پس آن بر بیایید. اما وب سایت هایی وجود دارند که برای نوشتن رزومه به شما کمک میکنند. برای آشنایی با آنها در این پست همراه ما باشید. رزومه متنی است که میتواند یک یا چند صفحه باشد، حاوی اطلاعات شخصی، تحصیلی و شغلی شما، برای ارائه به کارفرما جهت ارزیابی اولیه شما. بنابراین اهمیت نوشتن رزومه خوب و دقیق کاملاً مشخص است.

معرفی وب سایت برای نوشتن رزومه

Resume

یکی از وب سایت های کاربردی جهت نوشتن روزمه که کار با آن بسیار راحت و لذت بخش است، سایت resume.com است. در این سایت شما به راحتی پس از انتخاب قالب روزمه خود از لیست پیش رو، اطلاعات خود را به صورت طبقه بندی شده وارد میکنید و میتوانید پس از آن روزمه خود را چاپ و یا فایل آن را به اشتراک گذاشته و یا ارسال نمایید.

 

وب سایت های کاربردی برای نوشتن رزومه / ویکی ووک

 

همچنین میتوانید از سایر خدمات سایت مانند بررسی کیفیت رزومه و انتشار رزومه در داخا خود سایت استفاده نمایید.

Cvmkr

یکی دیگر از سایت های خوب و کاربردی برای ساخت و نوشتن روزمه، cvmkr.com است. در این سایت روال کار، کمی متفاوت است با سایت قبل. به این صورت که فرم های اطلاعاتی در دسته های مختلف مانند اطلاعات اولیه، علاقه مندی ها، اطلاعات تحصیلی و … طبقه بندی شده و شما باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

 

وب سایت های کاربردی برای نوشتن رزومه / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

جایزه گرمی چیست؟ / ویکی ووکجایزه گرمی چیست؟

جایزهٔ گِرَمی یا  Grammy Awards که به آن در اصل جایزه گرامافون میگویند، جایزه ای است که…

 

 


در نهایت میتوانید فایل رزومه خود را دانلود و یا در سایت ذخیره نمایید. نکته جالب و جذاب این سایت پشتیبانی از زبان فارسی است. به عبارت دیگر میتوانید با استفاده از این سایت رزومه فارسی برای خود بنویسید.

Novoresume

در سایت novoresume.com نیز شما با روندی مشابه به آنچه در سایت اول توضیح داده شد میتوانید جهت نوشتن روزمه اقدام نمایید. تفاوت این سایت با سایت های قبلی در گرافیک و رابط کاربری آن است و اینکه برای استفاده از امکانات سایت باید ثبت نام کرده و در سایت وارد شوید.

 

وب سایت های کاربردی برای نوشتن رزومه / ویکی ووک

 

همچنین توضیحاتی که در سایت قرار داد شده است، به شما در نوشتن نوع و اطلاعات لازم جهت تکمیل رزومه کمک شایانی میکند.

وب سایت هایی دیگری همچون ResumeBucket و SlashCV نیز میتوانند به شما برای نوشتن رزومه خوب کمک کنند.

 

 

وب سایت های کاربردی برای نوشتن رزومه / ویکی ووک

 

اگر مایل باشید میتوانید پست های وب سایت های کاربردی برای تبدیل فرمت تصاویر و وب سایت های کاربردی برای پیدا کردن عکس را مطالعه کنید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *