در مورد جاذبه های گردشگری روسیه چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری روسیه چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  دو کشور آسیایی و یک کشور اروپایی با هم صحبت کردیم. معبد آسمانی و قصر تابستانی را در چین و کوه فوجی  و معبد کیومیزو در ژاپن و برج ایفل و موزه لوور در فرانسه  را معرفی کردیم و سری هم به شهر ممنوعه و برج توکیو و کاخ ورسای زدیم. در ادامه می خواهیم سفری به یکی دیگر از کشورهای اروپایی داشته باشیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری روسیه هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری روسیه

 

در مورد جاذبه های گردشگری روسیه چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

روسیه یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان است به طوری که در سال 2013 نزدیک به 27 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری این کشوردیدن کردند و درآمدی بالغ بر 11 میلیارد دلار را  نصیب این کشور کردند . وجود جاذبه های گردشگری فراوان در روسیه خصوصا در سالی که این کشور میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود فرصت مناسبی است برای کسانی که علاقه مند به سفرهای توریستی هستند.


شاید دوست داشته باشید

آیا پیام رسان های داخلی مورد حمایت قرار گرفته اند؟ / ویکی ووکآیا پیام رسان های داخلی مورد حمایت قرار گرفته اند؟

حمایت از پیام رسان تلگرام در شرایطی رخ داد که «وایبر» به اوج فعالیت خود و ارائه امکاناتی نظیر…

 


جاذبه های گردشگری روسیه کجا قرار دارند؟

 جاذبه های گردشگری روسیه را می توان  در سرتاسر این کشور از شمال یخ زده و سرد تا سواحل گرمسیری مشاهده کرد.

 

در مورد جاذبه های گردشگری روسیه چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است:

  • کاخ کرملین – قلعه ای تاریخی در قلب شهر مسکو که به نام کرملین یعنی دژ معروف است.
  • کلیسای ناجی – اگر در ساحل شمالی رود مسکو قدم بزنید به کلیسای زیبایی برخورد خواهید کرد که بزرگترین کلیسای ارتدکس دنیاست . این کلیسای عظیم گنجایش ده هزار نفر را دارد .
  • مادر میهن- از جمله جاذبه های گردشگری روسیه مجسمه ای بزرگ از یک زن است که نماد روسیه می باشد. این مجسمه که در کتاب گینس به عنوان بلندترین مجسمه تاریخی از آن یاد شده به یاد کشته شدگان جنگ جهانی دوم ساخته شده است .
  • دریاچه بایکال – این دریاچه که در سیبری واقع شده از مهم ترین جاذبه های گردشگری روسیه است . عمق دریاچه بایکال 1500 متره و به قولی عمیق ترین دریاچه دنیاست .
  • آتشفشان کامچاتکا – این کوه زیبا با مناظری بس دیدنی از ترکیب برف و مواد مذاب آتشفشانی از دیگر جاذبه های گردشگری روسیه است .آتشفشان کامچاتکا از جمله مکان هایی است که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است .
  • کلیسای سنت باسیل – در گوشه ای از میدان سرخ مسکو هشت کلیسا ی گنبدی شکل و رنگارنگ خودنمایی می کند . آجرهای زینتی این جاذبه گردشگری نمایی افسانه ای به آن بخشیده اند.

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *