نمایشگاه MWC معرفی برترین تلفن همراه ها

MWC

MWC ، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی موبایل در دنیا که همه ساله در شهر بارسلونا اسپانیا و با حضور تولیدکنندگانی مانند سامسونگ، ال جی، زد تی ای، هواوی، اچ تی سی، سونی و غیره برگزار می‌شود. در این مطلب میخواهیم به این نمایشگاه را بررسی کنیم.

نمایشگاه MWC چیست؟

نمایشگاه جهانی گوشی همراه یا کنگره جهانی موبایل یا (Mobile world congress) MWC، که به نام GSMA معروف شده است مجموعه‌ای شامل بزرگترین نمایشگاه صنعت گوشی همراه در جهان است که در آن مدیران برجسته شرکت‌های سازنده گوشی همراه، اپراتورهای ارتباطات، سازندگان نرم‌افزار و فروشندگان حضور دارند.

MWC

تاریخچه MWC چیست؟

این نمایشگاه ابتدا نمایشگاه جهانی جی اس ام (به انگلیسی: GSM World Congress) نامیده می‌شده ولی اکنون نمایشگاه جهانی 3GSM نامیده می‌شود. GSMA، کنگره جهانی موبایل ترکیبی از بزرگترین نمایشگاه جهان برای صنعت تلفن همراه و یک کنفرانس برای مدیران برجسته به نمایندگی اپراتور تلفن همراه، تولید کننده گان دستگاه‌های هوشمند، ارائه دهندگان تکنولوژی، فروشندگان و صاحبان محتوا از سرار جهان است. این رویداد در ابتدا به عنوان کنگره جهانی GSM و بعداً به عنوان کنگره جهانی ۳GSM تغییر نام کرد. هنوز هم اغلب به عنوان ۳GSM یا ۳GSM جهانی به آن اشاره می‌کنند.

MWC

کنگره جهانی موبایل GSMA برای اولین بار در ماه فوریه و درمحل فایرا گران ویا، شهر بارسلونا (ایالت کاتالونیا، اسپانیا) آغاز شد که سالانه بیش از ۷۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ هزار مردم در آن حضور داشتند. تا سال ۲۰۰۶ این رویداد بزرگ در جشنواره کن صورت می‌گرفت و به عنوان 3GSM World.Attendees در بیش از ۲۰۰ کشور از سراسر جهان شناخته شده بود. گنگره جهانی موبایل GSMA در سال ۲۰۱۴ در ۲۴ام تا ۲۷ فوریه صورت گرفت که در حدود بیش از ۸۵۰۰۰ شرکت کننده داشت؛ و اما در مورد تاریخ آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵، روزهای ۲ تا ۵ مارس عنوان شده است.

در سال های قبل اتفاق های جالب و تکنولوژی های بسیاری در این همایش معرفی شده است باید منتظر بود و دید در سال بعد شرکت های معروفی همچون سامسونگ و اپل از چه تکنولوژی هایی قرار است در این همایش رونمایی کند.

به امید فردایی روشن.

منابع: ویکی پدیا

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *