شبکه اجتماعی اسپکترومز spectrums چیست؟

شبکه اجتماعی اسپکترومز spectrums چیست؟ / ویکی ووک

شاید به تازگی و در دنیای مجازی، نامی جدید در شبکه های اجتماعی به نام، شبکه اجتماعی اسپکترومز به گوش شما خورده باشد. در سال‌های اخیر شبکه‌ های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی رشد چشمگیری در سراسر جهان و به خصوص ایران داشته‌اند. در ادامه همراه ما باشید تا این شبکه جدید را معرفی کنیم.

شبکه اجتماعی اسپکترومز چیست؟

یک اپلیکیشن موبایل است که برای اندروید و آی او اس عرشه شده و کار آن ایجاد یک شماره واحد برای کاربران خو ددر فضای مجازی است. در شبکه اجتماعی اسپکترومز، کاربر پس از ثبت نام در اپلیکیشن، SID یا همان شماره منحصر به فرد خود را در این شبکه دریافت میکند. در گام بعد میتواند تمام اکانت های خود را در سایر شبکه های اجتماعی در این اپ معرفی کرده تا هر کاربر قادر باشد به حساب های دقیق هر فرد در فضای مجازی دسترسی داشته باشد. سپس کاربر میتواند SID خود را به اشتراک گذاشته تا مخاطبان وی به اطلاعات حساب های او دسترسی داشته و به او در شبکه مدنظر خود پیام دهند.

 

شبکه اجتماعی اسپکترومز spectrums چیست؟ / ویکی ووک

 

عملکرد شبکه اجتماعی اسپکترومز چگونه است؟

در این شبکه، کاربر میتواند یک شماره منحصر به فرد برای خود داشته باشد و با اعلام حساب های کاربری خود (اکانت) در سایر شبکه های اجتماعی، این امکان را فراهم آورد تا سایر کاربران صرفا با داشتن SID وی، بتوانند آدرس اکانت های او در سایر شبکه ها را داشته باشند و با او به اشتراک پیام و اطلاعات بپردازند. همچنین امکان اشتراک گذاری اطلاعات در شبکه اجتماعی اسپکترومز در قالب کانال و پیام اختصاصی نیز وجو دارد.


شاید دوست داشته باشید

آش شله قلمکار و طرز تهیه آن / ویکی ووکآش شله قلمکار و طرز تهیه آن

امروز می خواهیم با یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین نوع آش ایرانی آشنا شویم. این آش سنتی است و انواع حبوبات را دارد همچنین نیاز به…

 


امکانات شبکه اجتماعی اسپکترومز چیست؟

در این شبکه اجتماعی، شما دارای یک کانال هستید که میتوانید متن، عکس، فیلم و یا صوت را در آن منتشر کنید. همچنین دارای یک صندوق اختصاصی هستید که کاربران دیگر میتوانند به صورت مستقیم برای شما پیام ارسال کنند. در بخش دیگر این اپلیکیشن امکان جستجو کردن میان کاربران این شبکه را با داشتن نام و یا SID آن ها خواهید داشت.

 

شبکه اجتماعی اسپکترومز spectrums چیست؟ / ویکی ووک

 

مهم ترین ویژگی های شبکه اجتماعی اسپکترومز

  • اشتراک گذاری فایل از طریق برنامه
  • جستجو بر اساس نام کاربری و یا SID
  • یافتن دوستان نزدیک به محل خود
  • محیط کاربری ساده و کاربر پسند
  • اشتراک گذاری آدرس اکانت در سایر شبکه های اجتماعی

منبع: سایت رسمی اپلیکیشن اسپکترومز

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *