آسیا زیر نگین تیم ملی فوتسال بانوان ایران

آسیا زیر نگین تیم ملی فوتسال بانوان ایران / ویکی ووک

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا  برابر ژاپن  با نتیجه ۵ بر ۲  به پیروزی رسید و برای دومین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. فینال دو سال پیش هم بین دو تیم ایران و ژاپن برگزار شد که ایران در آن بازی با تک گل فرشته کریمی عنوان قهرمانی را به دست آورد

آشنایی با تیم ملی فوتسال بانوان ایران

 

آسیا زیر نگین تیم ملی فوتسال بانوان ایران / ویکی ووک

 

  • فاطمه اعتدادی؛ ماشین گلزنی

ماشین گلزنی تیم ملی فوتسال بانوان آن‌قدر به راحتی گل می‌زند و با توپ هنرنمایی می‌کند که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این لقب را به او داده است. ستاره ایرانی هم در مسابقات قهرمانی آسیا ثابت کرد که شایستگی این لقب را دارد.

  • سارا شیربیگی؛ خانم هت تریک

بانوی ٢٧ساله تیم ملی فوتسال با هت تریک در دیدار فینال مقابل ژاپن توانست خود را به دیگر هم تیمی‌اش فاطمه اعتدادی در صدر جدول گلزنان برساند. او درحالی مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا هت تریک کرد که ژاپنی‌ها تا قبل از بازی با ایران کمترین گل خورده را داشتند. 

  • فاطمه پاپی؛ برنده نظرسنجی ٩٠

متخصص زدن گل‌های زیبای تیم ملی فوتسال بانوان  از طرف بینندگان  برنامه نود به‌عنوان بهترین گل زن انتخاب شد. پاپی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ فوتسال است که سابقه خانم گلی و انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن این لیگ را در کارنامه خود دارد.

  • نسیمه غلامی؛ مسی ایران

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران واقعاً تکنیکی خارق‌العاده دارد که به شایستگی لقب مسی فوتسال در آسیا را به خود اختصاص داده است.


شاید دوست داشته باشید

ریواس و خواص آن / ویکی ووکریواس و خواص آن

ریواس طبعی سرد دارد و دارای ویتامین‌ها و املاح معدنی بسیاری است و اثر معجزه‌آسایی دارد. ساقه‌ای ترش‌مزه دارد و از آن برای …

 

 


  • فهیمه زارعی؛ زننده بهترین گل تاریخ فوتسال بانوان جهان

ستاره کهنه‌کار تیم‌ملی فوتسال بانوان که گل او به مالزی در دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا  به‌عنوان بهترین گل تاریخ فوتسال بانوان جهان انتخاب شد.

  • فرزانه توسلی؛ عقاب آسیا

ستاره‌ تاثیرگذار تیم‌ملی فوتسال بانوان و  بهترین دروازه‌بان آسیا است که اوج درخشش او در دیدار فینال مقابل ژاپن بود.

 

آسیا زیر نگین تیم ملی فوتسال بانوان ایران / ویکی ووک

 

  • فرشته کریمی؛ بهترین در دنیا

سرشناس‌ترین بازیکن تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران که شهرتی جهانی دارد. او در ‌سال ٢٠١۵ و بعد از نخستین قهرمانی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا، در جمع ١٠ بازیکن برتر فوتسال زنان در دنیا قرار گرفت.

  • آرزو صدقیانی‌زاده؛ ملی‌پوش ١۵ساله

آرزو، یکی از پدیده‌های فوتسال بانوان ایران است که توانسته در ١۵سالگی به تیم‌ملی دعوت شود.

  • لیلا خدابنده‌لو؛ ذخیره‌ای مطمئن

دروازه‌بان دوم تیم‌ملی فوتسال ایران ذخیره‌ای مطمئن روی نیمکت است . فصل گذشته عنوان بااخلاق‌ترین بازیکن لیگ فوتسال بانوان به او رسید.

  • فاطمه ارژنگی؛ نسترن مقیمی؛ مهسا کمالی؛ فرشته خسروی؛ طاهره مهدی‌پور

دیگر ستاره های درخشان تیم ملی فوتسال بانوان ایران هستند که با غیرت و همت مثال زدنی توانستند بر بام بلند آسیا تکیه بزنند.

 

منابع : خبرگزاری فارس – خبرگزاری ایسنا  – شهروند.

 


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *