داستان انگیزشی شماره 34 – عبادت

داستان انگیزشی شماره 34 - عبادت / ویکی ووک

کار نیکی که قصد انجام آن را دارید به تعویق نیاندازید زیرا نمی‌دانید اجر و پاداشی که به خاطر این تلاش و در نتیجه سختی هایی که در این راه می کشید چه خواهد بود. همیشه برای کاری که انجام می دهید ارزش قائل شوید. در ادامه دعوت می کنم تا داستان انگیزشی شماره 34 را باهم بخوانیم.


حدیث روز

الأمام الصادق:
لَیسَ شَیءُ أضَرَّ الِقَلبِ المومنِ مِن کَترهِ الاکل

برای قلب مومن چیزی زیان بارتر از پرخوری نیست


متن داستان انگیزشی شماره 34

عبادت

 

داستان انگیزشی شماره 34 - عبادت / ویکی ووک

 

مردی صبح زود بلند شد تا برای عبادت به محل همیشگی برود، لباس پوشید و راهی شد. اما در راه، زمین خورد و لباس هایش کثیف شد، بلند شد و خودش را پاک کرد و به خانه برگشت، لباس هایش را عوض کرد و دوباره راهی شد. اما باز هم در همان نقطه زمین خورد، دوباره به خانه برگشت. لباس هایش را عوض کرد و برای بار سوم هم راهی شد. این بار شخصی در حالی که چراغ در دست داشت، به سوی او آمد و گفت: من دیدم که در مسیر عبادتگاه دوبار به زمین افتادی، برایت چراغ آورده‌ام تا راهت را روشن کنم. مرد از او بسیار تشکر کرد و هر دو به راه ادامه دادند.


شاید دوست داشته باشید

چیل و خواص آن / ویکی ووکچیل و خواص آن

تخم و برگ این درختچه دارای خواص است. اگر آب جوشانده ی برگ این گیاه را بهورید برای قطع تب مفید می باشد و اگر تازه ی آن را بکوبید و ضماد کنید برای درمان …


وقتی به عبادتگاه رسیدنت، مرد از شخص چراغ بدست درخواست کرد تا او هم داخل شود اما با خودداری روبرو شد. درخواستش را تکرار کرد و باز همان جواب را شنید. با تعجب دلیلش را پرسید. آن شخص پاسخ داد: من شیطان هستم، من تو را در راه رفتن به عبادتگاه دیدم، باعث شدم زمین بخوری تا شاید از رفتن پشیمان شوی. اما وقتی بار اول به خانه رفتی، خودت را تمیز کردی و دوباره برگشتی، خداوند همه گناهانت را بخشید، من برای بار دوم هم باعث زمین خوردنت شدم، اما این بار هم باعث نشد که در خانه بمانی، بلکه با عجله بیشتری به راه برگشتی در عوض، خدا همه گناهان افراد خانواده‌ات را بخشید. من ترسیدم که اگر بار دیگر باعث زمین خوردنت شوم، خدا تمام افراد دهکده‌ات را ببخشد، برای همین این بار به سالم رسیدنت کمک کردم.

انجام کارهای خیر می تواند بلا هارا از شما دور کند و انجام ندادن آنچه نباید، درهای رحمت را به روی شما و خانواده‌تان خواهد گشود.

طوری خدا را عبادت کنید که شیطان هم در مقابل شما کم بیاورد و برای رسیدن به خدا کمکتان کند. 🌺

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *