داستان انگیزشی شماره 83 – هدف

داستان انگیزشی شماره 83 - هدف / ویکی ووک

هدف وقتی روشن است نمیتوانید از تلاش دست بردارید، وقتی هر ثانیه به رسیدن و لذت داشتن آن هدف هستید فقط و فقط رسیدن به هدف می تواند شما را سیراب کند، دقیقا مثل فردی که تشنه است فقط اب است که می تواند نیازش را برآورده کند، امروز یکی دیگر از داستان های زیبا را باهم میخوانیم، داستانی زیبا و جذاب از تلاش برای رسیدن به هدف و آموزش دو کمانگیر… شمارا دعوت می کنم تا داستان انگیزشی شماره 83 را باهم بخوانیم.


حدیث روز

امام سجاد (علیه السلام) :
نَحنُ أمانُ أهلِ الأرضِ کَما أنَّ النُّجُومَ أمانٌ لِأهلِ السَّماءِ.

ما امنیت بخش اهل زمین هستیم همچنان که ستارگان مایۀ امان اهل آسمان‌اند.


متن داستان انگیزشی شماره 83

هدف

 

داستان انگیزشی شماره 83 - هدف / ویکی ووک

 

کمانگیر پیر و عاقلی در دشتی در حال آموزش تیراندازی به دو جنگجوی جوان بود در آن سوی دشت نشانه کوچکی که از درختی آویزان شده بود به چشم می خورد. جنگجوی اولی تیری را در کمانش می گذارد و نشانه می رود کماندار پیر از او می خواهد آنچه را میبیند شرح دهد می گوید: آسمان را میبینم ابرها را، درختان را، شاخه های درختان و هدف را کمانگیر پیر می گوید: کمانت را بگذار زمین تو آماده نیستی. جنگجوی دومی آماده می شود. کمانگیر پیر می گوید: آنچه را می بینی شرح بده جنگجو می گوید: فقط هدف را می بینم. پیرمرد فرمان می دهد: پس تیرت را بینداز تیر بر نشان می نشیند.


شاید دوست داشته باشید

شیره درخت انجیر و خواص آن / ویکی ووکشیره درخت انجیر و خواص آن

شیره درخت انجیر طعم تلخ و سوزنده ای دارد و دارای خواصی همچون …


موقعی که تنها هدف را می بینید و تنها تمرکزتان به روی هدفتان باشد، نشانه گیریتان درست خواهد بود و تیرتان بر طبق میل تان به پرواز در خواهد آمد تمرکز افکار بر روی هدف به سادگی حاصل نمی شود. اما مهارتی است که کسب آن امکان پذیر است و ارزش آن در زندگی همچون تیراندازی بسیار زیاد است. همچنان که یک کماندار تیرهای خود را می تراشد و صاف می کند، هر انسانی نیز می تواند افکار آشفته خود را جهت دهد.

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

9 دیدگاه در “داستان انگیزشی شماره 83 – هدف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *