داستان انگیزشی شماره 86 – قضاوت

داستان انگیزشی شماره 86 - قضاوت / ویکی ووک

به 86 داستان انگیزشی رسیدیم، امیدوارم از داستان های قبلی لذت برده باشید، در این مطلب میخواهیم داستانی درباره‌ی قضاوت کردن صحبت کنیم، از قضاوت همین را بگویم که زود قضاوت نکنید و یا اینکه قضاوت نکنیم اصلا، قضاوت فقط مخصوص خداست که از همه چیز خبر دارد، دعوت میکنم تا داستان انگیزشی شماره 86 را باهم بخوانیم.


حدیث روز

امام علی (ع):
لَو کُنّا لا نَرجُو جَنَّهً ولا نَخشَی ناراً ولا ثَواباً ولا عِقاباً لَکانَ یَنبَغِی لَنا أن نُطالِبَ بِمَکارِمِ الأخلاقِ؛ فإنَّها ممّا تَدُلُّ علی سَبیلِ النَّجاحِ.

حتّی اگر امید بهشت و ترس از آتش و انتظار ثواب و عقاب هم نداشتیم، باز شایسته بود به دنبال بزرگواری‌های اخلاقی باشیم؛ زیرا این مکارم از چیزهایی است که راه موفقیت را نشان می‌دهد.


متن داستان انگیزشی شماره 86

قضاوت

 

داستان انگیزشی شماره 86 - قضاوت / ویکی ووک

 

فرد سرمایه داری در شهری زندگی میکرد اما به هیچ کسی ریالی کمک نمیکرد فرزندی هم نداشت وتنها با همسرش زندگی میکرد در عوض نانوایی در آن شهر به نیازمندان نان رایگان میداد روز به روز نفرت مردم از این شخص سرمایه دار بیشتر میشد.

مردم هر چه اورا نصیحت میکردند که این سرمایه را برای چه کسی میخواهی در جواب میگفت: نیاز شما ربطی به من نداره بروید از نانوا بگیرید تا اینکه او مریض شد و احدی به عیادت او نرفت.


شاید دوست داشته باشید

بهترین مسکن های خانگی درد دندان کدامند؟ / ویکی ووکبهترین مسکن های خانگی درد دندان کدامند؟

دندان درد گاهی اوقات بسیار شدید و تحمل ناپذیر است. بدتر از همه زمانی است که نیمه شب درد شروع شود و به دندان پزشک دسترسی نداشته باشیم. در چنین لحظاتی بهترین کار…

 

 


این شخص در نهایت تنهایی جان داد هیچ کس حاضر نشد به تشییع جنازه او برود همسرش به تنهایی او را دفن کرد اما از فردای آن روز اتفاق عجیبی در شهر افتاد دیگر نانوابه کسی نان رایگان نداد.

اوگفت کسی که پول نان رامیداد دیروز از دنیا رفت!

زود قضاوت نکنیم….

خدا همیشه با ماست❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

3 دیدگاه در “داستان انگیزشی شماره 86 – قضاوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *