آشنایی با برنامه هفتگی ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده

آشنایی با برنامه هفتگی ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده / ویکی ووک

(قسمت هشتم اضافه شد) برنامه ی ویکی اسپرت، یک برنامه ی صوتی ورزشی است که در کانال رسمی ویکی ووک منتشر می شود. این برنامه هفتگی، اخبار مهم هفت روز گذشته دنیای ورزش را باز زبانی طنزگونه پوشش می دهد و همچنین آیتم های حواشی و گزارشگران باحال را هم برای لذت بردن هرچه بیشتر مخاطب قرار داده است. حال با توجه به فرصت باقی مانده تا جام جهانی 2018 روسیه، ویژه برنامه ی ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده را تا پایان این رویداد بزرگ فوتبالی خواهیم داشت.

برنامه ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده چیست؟

آلبوم بیست هیجده، یک برنامه ی صوتی اینترنتی است که اوایل هر هفته یعنی شنبه ها، زمانی در حدود 5 الی 7 دقیقه را به بیان تاریخچه ایی از تیم های حاضر در 21مین دوره جام جهانی 2018 اختصاص می دهد. در این پادکست ورزشی به ترتیب به تیم های گروه های هشت گانه جام جهانی 2018 و تاریخچه ایی از حضور این تیم ها در ادوار مختلف جام های جهانی می پردازیم. همچنین در آلبوم بیست هیجده اطلاعات دیگری از جمله تعداد حضور تیم ها و افتخارات تیم های هرگروه را در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان به اطلاع شما عزیزان همراه می رسانیم. پیمان غیاثی نیا، نویسنده و مجری برنامه ی ویکی اسپرت است.

هدف برنامه ی ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده چیست؟

در آلبوم بیست هیجده، هدف برای ایجاد برنامه صوتی ورزشی است که ضمن اطلاع رسانی از گروه بندی تیم های حضور یافته در جام جهانی 2018 ، به تاریخچه حضور این تیم ها بپردازیم تا سطح آگاهی علاقه مندان فوتبال و جام جهانی 2018 روسیه و از 32 تیم حاضر و برترین بازیکنان و افتخارات آنها ارتقا یابد.

بخش های برنامه ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده چیست؟

  • گذری سریع به تاریخچه حضور تیم ها در ادوار مختلف جام های جهانی
  • بازیکنان برتر یا چهره سرشناس هر تیم
  • افتخارات هر تیم در جام جهانی
  • ورزشگاه هایی که تیم های هر گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند

با آرزوی توفیق روز افزون و لحظاتی شاد و آرام

دانلود برنامه ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده

شما می توانید اولین قسمت این برنامه را از جدول زیر دانلود کنید قسمت های بعد در روزهای آتی بعد از انتشار برنامه اضافه خواهد شد:

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود قسمت هشتم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه در “آشنایی با برنامه هفتگی ویکی اسپرت آلبوم بیست هیجده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *