آشنایی با برنامه هفتگی ویکی اسپرت

آشنایی با برنامه هفتگی ویکی اسپرت / ویکی ووک

برنامه ی ویکی اسپرت ،یک برنامه ی صوتی ورزشی است که از کانال رسمی ویکی ووک در تلگرام منتشر می شود. این برنامه هفتگی، اخبار مهم هفت روز گذشته دنیای ورزش را باز زبانی طنزگونه پوشش می دهد و همچنین آیتم های حواشی و گزارشگران باحال را هم برای لذت بردن هرچه بیشتر مخاطب قرار داده است.

برنامه ی ویکی اسپرت چیست؟

ویکی اسپرت، یک برنامه ی صوتی اینترنتی است که اوایل هر هفته یعنی شنبه ها، زمانی در حدود 10 الی 15 دقیقه را به بیان مسائل دنیای ورزش اختصاص می دهد. اخبارهای مهم ورزشی داخلی و خارجی که طی یک هفته گذشته رخ داده است و شما ورزش دوستان عزیز، به هردلیل قادر به پیگیری آن نبوده اید در یک برنامه خلاصه شده و جذاب، می توانید آن اخبار و حواشی را به زبانی طنز گونه دنبال بفرمایید. پیمان غیاثی نیا، نویسنده و مجری برنامه ی ویکی اسپرت است.

هدف برنامه ی ویکی اسپرت چیست؟

در برنامه ی ویکی اسپرت، هدف برای ایجاد برنامه صوتی ورزشی است که ضمن اطلاع رسانی وقایع مهم ورزشی که در داخل و خارج از ایران رخ داده است، سطح آگاهی عمومی از ورزش های مختلف را ارتقا ببخشد و با شوخی های خود، اوضاع جامعه ی ورزشی را به نقد و چالش بکشد.

بخش های برنامه ی ویکی اسپرت چیست؟

در این برنامه سعی در پوشش اخبار لیگ های برتر ایرانی مانند:

  • لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس
  • لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر فوتسال
  • و نتایج مهم لیگ های دوره ایی سایر ورزش ها

و همچنین اخبار قهرمانی ها در تورنمت های مختلفی که ورزشکاران ایرانی در آن حضور دارند و افتخار آفرینی هایی که انجام دادند را به سمع و نظر شما خواهیم رساند. در کنار این وقایع، اخبار تورنمت های مهم خارجی را هم به اطلاعتان خواهیم رساند. مانند:

  • گرند اسلم های تنیس
  • مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ بسکتبال NBA
  • مسابقات فرمول 1 و موتور جی پی
  • و سایر رخدادهای ورزشی مهم

شاید دوست داشته باشید

اولین آلبوم پادکست ویکی مدرسه تمام شد / ویکی ووکاولین آلبوم پادکست ویکی مدرسه تمام شد

پادکست ویکی مدرسه ، یک برنامه صوتی است که از کانال رسمی ویکی ووک در تلگرام منتشر شده و اولین آلبوم آن با انتشار قسمت هشتم، به پایان رسیده است. در این برنامه صوتی به مسائل مربوط به…

 

 


کلام آخر برنامه ی ویکی اسپرت

تمام سعی عوامل اجرایی این برنامه براین است که رسالت اطلاع رسانی ورزش های مختلف در قالب ویکی اسپرت را بصورت طنز و همچنین مفرح به بهترین شکل انجام گیرد، تا ورزش دوستانی که از پیگیری وقایع ورزشی در طول یک هفته ناکام بودند، با گوش دادن این برنامه به مقصود خود برسند و لحظات شادی را با ما سپری کنند. شما عزیزان، با گذاشتن کامنت برای هرچه بهتر شدن این برنامه به ما کمک کنید و نظر، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

با آرزوی توفیق روز افزون و لحظاتی شاد و آرام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *