اولین آلبوم پادکست ویکی مدرسه تمام شد

اولین آلبوم پادکست ویکی مدرسه تمام شد / ویکی ووک

ضمن عرض تبریک به مناسبت شروع فصل تحصیلی جدید و با آرزوی موفقیت برای تمام عزیزان، پادکست ویکی مدرسه را به شما عزیزان تقدیم میکنیم. امیدواریم سال تحصیلی خوبی برای شما عزیزان باشد.

پادکست ویکی مدرسه ، یک برنامه صوتی است که از کانال رسمی ویکی ووک در تلگرام منتشر شده و اولین آلبوم آن با انتشار قسمت هشتم، به پایان رسیده است. در این برنامه صوتی به مسائل مربوط به مدرسه با نگاه طنز پرداخته شده است.

پادکست ویکی مدرسه چیست؟

برنامه صوتی ویکی مدرسه، یک پادکست اینترنتی است که اولین آلبوم آن در هشت قسمت حدوداً 6 دقیقه ای به بیان مسائل موجود در مدرسه با زبان شوخی و طنز می­پردازد. این برنامه صوتی که متن آن به قلم عسل بزرگوار و گویندگی آن توسط عسل و آرزو بزرگوار انجام شده است، سعی داشته تا مسائل موجود در مدرسه را از نگاه دانش آموزانی که خود دارای شخصیت های متفاوت هستند، به بیان بکشد.

نگاه پادکست ویکی مدرسه، بیان مسائلی است که به صورت روتین در مدرسه اتفاق می­افتد، اما به دلیل تکراری بودن آن ها، طبیعی و عادی شده و کسی به آن نمی­پردازد. نویسنده و گویندگان که خود دانش آموز هستند و به مسائل مدرسه و مشکلات آن اشراف کامل دارند، سعی کرده اند در قالب شوخی و خنده و با زبانی طنز آلود مسائل و مشکلات را مطرح کنند.

هدف پادکست ویکی مدرسه چیست؟

در این برنامه صوتی، هدف ایجاد یک تریبون برای مطرح کردن مسائل و مشکلات مدرسه، از زبان خود محصل هاست. همینطور ایجاد یک فضای شاد و همراه با شوخی به جهت تغییر فضای دانش آموزان و ایجاد لحظاتی مفرح برای آنان.

دانلود پادکست ویکی مدرسه

اولین آلبوم این پادکست در کانال رسمی ویکی ووک منتشر شد و شما کاربر گرامی میتوانید همه 8 قسمت را به صورت یکجا و به صورت تک تک از طریق لینک های زیر دانلود کنید. همچنین میتوانید به صورت آنلاین آن ها گوش کنید.

دانلود آلبوم اول ویکی مدرسه به صورت یکجا

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود قسمت هشتم

در این برنامه از آهنگ های خوانندگان کشور و یا گاهاً از دیالوگ های موجود در سریال های نمایش خانگی استفاده شده است. چنانچه صاحبان گرامی این آثار، با استفاده آثارشان در پادکست ویکی مدرسه مشکل دارند، لطفا پیام خود را به صورت کامنت در زیر همین پست منتشر نماید. پیشاپیش از همه این عزیزان متشکریم.

حرف آخر پادکست ویکی مدرسه

تمام سعی این برنامه، ایجاد یک فضای شاد و مطرح کردن مشکلات با استفاده از طنز و شخصیت پردازی بوده است. از شما کاربر گرامی میخواهیم که با نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در تولید بهتر و پیشرفت این برنامه یاری و همراهی کنید و اگر این برنامه را پسندیدید، آن را به دوستان خود معرفی کنید و به اشتراک بگذارید. باتشکر از حمایت شما.

  1. ویکی مدرسه - قسمت اول - اول مهر ویکی ووک 5:57
  2. ویکی مدرسه - قسمت دوم - وضعیت کلاس ویکی ووک 4:56
  3. ویکی مدرسه - قسمت سوم - کلاس ریاضی ویکی ووک 6:17
  4. ویکی مدرسه - قسمت چهارم - کلاس ادبیات - یک ویکی ووک 7:47
  5. ویکی مدرسه - قسمت پنجم - کلاس ادبیات - دو ویکی ووک 5:30
  6. ویکی مدرسه - قسمت ششم - زنگ تفریح ویکی ووک 6:06
  7. ویکی مدرسه - قسمت هفتم - سرصف ویکی ووک 5:43
  8. ویکی مدرسه - قسمت هشتم - جلسه اولیا ویکی ووک 5:46

 

در صورت تمایل میتوانید پادکست ویکی شوت را که یک پادکست ورزشی با حواشی طنز است بشنوید. پادکست ورزشی ویکی شوت

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *