متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها

متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها / ویکی ووک

سلام به همراهان همیشگی ویکی ووک، امروز میخواهیم متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها را باهم بخوانیم. به راستی چگونه می توانیم در سخت ترین آزمون های زندگی و شرایط خاص روزگار، تصمیمات درست را بگیریم و همواره موفق باشیم؟

چگونه می توانیم از سخت ترین شرایط زندگی جان سالم به در ببریم؟

در این مطلب میخواهیم برخی از تکنیک های روانشناسی را باهم بخوانیم که علاوه بر تقویت زبان انگلیسی که دلیل اصلی وجود این مطلب است، بتوانیم با انجام درست این تکنیک ها با هر شرایطی در زندگی روبرو شویم.

همچنین ما در مطالب قبل برخی دیگر از متن های کوتاه انگلیسی را باهم خوانده بودیم که در صورت علاقه می توانید آن مطالب را نیز مطالعه کنید.

با خواندن متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن علاوه بر یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی به معلومات خود در زمینه های مختلف نیز اضافه کنید.

متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها

متن انگلیسی

 

متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها / ویکی ووک

 

How To Pass The Hardest Test

The Navy Seals have one of the most difficult tests in the world. The test not only requires an incredible amount of physical strength, it also requires a lot of mental toughness and will power. On average, 75% of soldiers who enter Navy Seal school voluntarily quit or suffer injuries that force them to quit.

The Navy has found that teaching 4 simple psychological techniques has successfully increased passing rates.

Goal Setting is the first technique.

Navy Seals in training are taught to not only make long-term goals but also mid-term and short-term goals. Their training is very stressful and they are taught to focus not on finishing the 2-week course but just to survive until lunch or just to complete the next activity.

Mental Rehearsal is the second technique.

Navy Seals in training are taught to visualize themselves succeeding. They don’t just think about succeeding. They practice the tests in their mind and see themselves succeeding.

Self-Talk is the third technique.

Humans have the ability to mentally say over 700 words a minute. A surprisingly large number of these words are negative. Seals in training are taught to talk positively to themselves even though they are often tested in very stressful and dangerous situations.

Arousal Control is the fourth technique.

Navy seals in training are taught to control their breathing and relax when they face challenges. People under stress release hormones like adrenaline and cortisol that can make it difficult to think. With breath control, they are able to slow their heart rate and focus on the challenges in a calm way.

Even though this is one of the most difficult tests in the world, these 4 simple techniques increased passing rates from 25% to 33%. While you’re probably not training to become an elite soldier, these ideas can be applied to many different goals. When you’re making your goals and plans for the new year, don’t just decide what you want to achieve. Take some time to think about how you will do it. What mental techniques can you use to help you achieve your goals?


متن فارسی متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها

چگونه در سختترین آزمون ها موفق باشیم…

یگان ویژه نیروی دریایی یکی از سخت ترین آزمون ها را در دنیا دارد، این آزمون نه تنها نیاز به قدرت فیزیکی دارد بلکه نیاز به قدرت ذهنی بالایی هم دارد. تقریبا 75% از افرادی که وارد دانشگاه نیروی دریایی می شوند یا بصورت داوطلبانه می خواهند که از نیروی دریایی بیرون بیایند و یا اینکه آسیب دیدگی های شدید دیگر اجازه نمی دهد که آن ها بتوانند این شغل را دنبال کنند.

نیروی دریایی متوجه شده است که این آموزش های سخت، نیاز به 4 تکنیک روانشناسی دارد که نرخ موفقیت در این آموزش ها را بسیار بالا می برد.

اولین تکنیک تعیین هدف است.

افراد در آموزش های نیروی دریایی یاد میگیرند که فقط به اهداف بلند مدت تکیه نکنند و برای رسیدن به اهدافشان، اهداف کوتاه مدت نیز داشته باشند. آموزش آنها بسیار سخت و استرس زا است و آنها یاد میگیرند که تمرکز خود را فقط به تمام کردن دوره‌ی دو هفته ای نگذارند بلکه فقط به زنده ماندن تا ناهار فکر کنند و یا بتوانند فعالیت بعدی را به خوبی به پایان برسانند.

دومین تکنیک تمرین های ذهنی است.

افراد در آموزش ها یاد می‌گیرند که خودشان را افرادی موفق ببینند. آن‌ها فقط درباره‌ی موفقیت فکر نمیکنند بلکه آن‌ها آزمایشات را در ذهن خود انجام می دهند و خود را موفق می بینند.

سومین تکنیک صحبت کردن با خود است.

انسان ها این توانایی را دارند که در دقیقه 700 کلمه را در ذهن خود بگویند. اما نکته جالب توجه اینجاست که اکثر این کلمات منفی است. افراد در نیروی دریایی آموزش می بینند که با خود بصورت مثبت صحبت کنند. هرچند که آنها اغلب در آزمایش ها و موقعیت های سخت و خطرناکی قرار دارند.

چهارمین تکنیک کنترل احساسات است.

آرامش و کنترل تنفس در زمانی که با چالشی روبرو هستند یکی دیگر از آموزش ها است که افراد در نیروی دریایی یاد میگیرند. زمانی که انسان در شرایط استرسی قرار میگیرد، بدن او هورمون هایی همچون آدرنالین و کورتیزول را ترشح می کند که تصمیم گیری را برای وی سخت می کند. اما زمانی که تنفس کنترل شود، این امر باعث می شود که بدن بتوانند ضربان قلب را کنترل کند و به حالت نرمال برگرداند و فرد تمام تمرکز را بر روی چالش روبروی خود، در شرایط آرامش ذهنی قرار دهند.

هرچند که یکی از سخت ترین آزمون ها در جهان، آزمون نیروی دریایی است، اما این 4 تکنیک بسیار ساده می تواند موفقیت را در این آزمون 25% تا 33% درصد افزایش دهد.  البته حتی اگر نخواهید سرباز زبده ای هم بشود باز هم این ایده ها و تکنیک ها می تواند شما را کمک کند تا به اهداف مختلفی که در زندگی دارید برسید. هنگامی که شما برنامه یک هدف را برای سال جدید در نظر دارید، فقط برای رسیدن به آن تصمیم نگیرید، زمانی را اختصاص بدید برای اینکه چطوری می خواهید به این اهداف برسید. و کدام یکی از تکنیک های ذهنی و روانشناسانه می تواند شما را کمک کند که به این اهداف برسید؟


معنی لغات متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها

عبارت انگلیسی معادل فارسی مترادف انگلیسی
Navy  نیروی دریایی  fleet
Seals  یگان ویژه  Seals
incredible  باور نکردنی  unbelievable
mental toughness  قوه ذهنی  mental toughness
voluntarily  داوطلبانه  voluntarily
Rehearsal  تمرین  exercise
visualize  تجسم کردن  imagine
elite  زبده  compendium

امیدوارم از متن کوتاه انگلیسی درباره قبول شدن در سخت‌ترین آزمون‌ها لذت برده باشید شما میتوانید فایل صوتی این متن کوتاه را با سه سرعت، سریع، متوسط و آهسته دانلود کنید.

دانلود فایل صوتی با سرعت آهسته

دانلود فایل صوتی با سرعت نرمال

دانلود فایل صوتی با سرعت سریع

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *