چگونه رشد غده پروستات را متوقف کنیم؟

چگونه رشد غده پروستات را متوقف کنیم؟ / ویکی ووک

غده ی پروستات تقریبا بطورطبیعی در دوران کودکی کوچک است و در سن بیست سالگی به اندازه ی معینی می رسد و تا 40 الی 50 سالگی در همان اندازه ها باقی می ماند و بعد از آن بطور طبیعی شروع به رشد می کند. از علائم شایع رشد پروستات، پروستات می‌توان به احساس تخلیه‌نشدن کامل مثانه، قطره قطره آمدن ادرار و کاهش قطر و فشار جریان ادرار اشاره کرد. گیاهان هستند که با مصرف آنها میتوانید جلوی رشد غده پروستات را بگیرید. در ادامه این گیاهان را بررسی میکنیم.

گیاهان مفید برای جلوگیری از رشد غده پروستات

گزنه

برای درمان تورم و التهاب پروستات باید یک قاشق مرباخوری گزنه خشک و خرد شده را در یک فنجان آب جوش دَم و پس از ۱۵ دقیقه میل کنید؛ این دمنوش را می‌توان روزانه سه بار مصرف کرد.

کدوی تخمه کاغذی

افراد دچار بزرگی پروستات باید روزانه سه بار و هر بار بین ۱۰ تا ۱۵ عدد دانه‌ پوست کنده کدوی تخمه کاغذی را مصرف یا روزانه سه بار و هر بار ۱۵ تا ۲۰ قطره روغن آن را میل کنند.

شیرین بیان

مصرف روزانه سه بار دمنوش پودر ریشه شیرین بیان برای درمان بزرگی پروستات بسیار مفید است؛ به گزارش باشگاه خبرنگاران، برای این منظور افراد باید یک قاشق چای‌خوری پودر ریشه شیرین بیان را در یک لیوان آب جوش دَم و پس از ۱۵ دقیقه آن را میل کنند؛ درصورت در دسترس نبودن پودر ریشه شیرین بیان می‌توان از جوشانده ریشه‌های خرد شده آن نیز استفاده کرد.

 

 


شاید دوست داشته باشید

فندق و خواص آن / ویکی ووکفندق و خواص آن

فندق طبعی گرم و خشک دارد و بیشتر در نواحی کوهستانی ایران پرورش داده می­شود. این میوه فواید بسیار زیادی دارد از جمله…


دم‌اسب

مصرف روزانه دو گرم پودر گیاه خشک شده دُم‌اسب نقش موثری در درمان التهاب پروستات دارد؛ استفاده بیشتر از این گیاه موجب افزایش فشارخون می‌شود.

چای سبز

برای رفع التهاب پروستات باید روزانه سه بار دمنوش چای سبز نوشید؛ برای تهیه این دمنوش افراد باید یک قاشق مرباخوری چای سبز را در یک لیوان آب جوش دَم و پس از ۱۵ دقیقه آن را میل کنند.

پودر یا روغن کتان

برای درمان بزرگی پروستات افراد باید یک قاشق مرباخوری پودر کتان یا یک قاشق چای‌خوری روغن دانه‌ کتان را روزانه سه بار مصرف کنند.

 

 

شبدر قرمز

مصرف روزانه سه بار دمنوش شبدر قرمز برای درمان تورم پروستات مفید است؛ برای این منظور افراد باید یک قاشق مرباخوری گل‌ خشک شده شبدر قرمز را دَم و پس از ۱۵ دقیقه آن را میل کنند.

به امید فردایی روشن.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *