کدام ادویه ها برای بیماران قلبی مفید است؟

کدام ادویه ها برای بیماران قلبی مفید است؟ / ویکی ووک

همه میدانیم که ورزش به طور منظم ، مدیتیشن، یوگا و درست خوردن  برای یک زندگی سالم لازم است اما متاسفانه سبک زندگی و رژیم غذایی نادرست و بالا بودن سطح استرس باعث شده است نتوانیم ورزش و… را انجام دهیم و مستعد ابتلا به بیماری های قلبی عروقی شده ایم. اما با ایجاد تغییرات لازم می توان با چاقی، فشار خون بالا و کلسترول بالا و… مقابله کرد. ما در مطالب قبل بسیار از فواید ادویه ها مفید و تاثیرات ان در بدن صحبت کرده ایم در این مطلب میخواهیم ادویه های مفید برای بیماران قلبی را بررسی کنیم.

ادویه های مفید برای بیماران قلبی

 

کدام ادویه ها برای بیماران قلبی مفید است؟ / ویکی ووک

 

زنیان

این ادویه ناراحتی قلبی عروقی را کاهش می دهد.

 

زنیان و خواص آن / ویکی ووک

 

دارچین

 مصرف مقدار کمی از این ادویه خطر بیماری های قلبی و کلسترول را کاهش می دهد. این ادویه قند خون را کنترل می کند و حتی فشار خون را کاهش می دهد.

 

دارچین


شاید دوست داشته باشید

نینجوتسو چیست؟ / ویکی ووکنینجوتسو چیست؟

نینجوتسو تشکیل شده از دو کلمه ی نین به معنی بردباری و تحمل در عین استقامت و قدرت و همچنین جوتسو به معنای هنر است. این دو کلمه درکنار هم معنای سبکی از زندگی را یادآور می شود. سبکی که علاوه بر تاکید بر مهارت های رزمی…

 


گشنیز

 دارای خاصیت کاهش دهنده  کلسترول مضر و افزایش دهنده کلسترول مفید است.

 

گشنیز

 

گل رازیانه

 به حفظ کلسترول در جریان خون کمک می کند و در نتیجه از بروز بیماری قلبی جلوگیری می کند.

 

رازیانه

 

دانه کتان

 این دانه  کوچک منبع اسید چرب  امگا-3 است. نتایج مطالعات نشان می دهد که مصرف  مرتب آن میزان سطح کلسترول را کاهش می دهد. فیبرقابل حل در این دانه ها کلسترول بد را در دستگاه گوارش به دام می اندازد تا به جریان خون راه پیدا نکند.

 

کتان

 

زنجبیل

 زنجبیل تازه آنزیم هارا  فعال می کند تا کلسترول بد را از جریان خون جدا کند . همچنین این ادویه  مانع لخته  شدن خون می شود.

 

زنجبیل

 

زردچوبه

از تراکم کلسترول در رگ های خون جلوگیری  می کند و نقش مهمی در پیش گیری از حمله قلبی و سکته دارد. منبع خوب ویتامین B6 است و میزان هموسیستئین را پایین نگه می دارد.میزان زیاد هموسیستئین می تواند به دیواره رگ های خونی آسیب برساند که خطر بزرگی برای بیماران قلبی عروقی به حساب می آید.

به امید فردایی روشن. 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *