چگونه صورتی چاق داشته باشیم؟

چگونه صورتی چاق داشته باشیم؟ - ویکی ووک

همه انسان ها که دوست ندارند لاغر شوند، برخی افراد دوست دارند چاق شوند، به نظر میرسد که کار سختی در پیش ندارند، اما چاقی که اندام چاقی داشته باشید همیشه زشت است و رژیم های چاقی نیز اکثرا سریع اندام را چاق می کند، اما در این مطلب میخواهیم راه های را پیشنهاد کنیم که هم چاق بنظر برسید هم زیبا، می خواهیم بررسی کنیم چگونه فقط صورتی چاق داشته باشیم، ما را تا انتهای این مطلب زیبا همراهی کنید، همچنین در صورتی که میخواهید لاغر نیز شوید نگران نباشید در این سایت مطالبی جذابی نیز برای لاغری داریم که خالی از لطف نیست مطالعه کنید.

راهکار های ساده برای داشتن صورتی چاق

در این سایت بارها بار به یک عنصر حیاتی اشاره شده است، عنصری که باعث حیات است و هم در لاغری و هم در چاقی کمک کننده است. آب عنصری است که بافت های صورت را پر می کنید و باعث می شود که صورتی چاق و جذاب داشته باشید البته ناگفته نماند که آب به شفافیت پوست صورت نیز کمک می کند.

استفاده از گلاب برای داشتن صورتی چاق

گلاب یکی از ماده های جذاب است که اگر هفته ای چند باز کمپرس گلاب روی پوست صورت استفاده کنید همچنین اگر بتوانید خاک رس تمیز را الک کنید و آن را با گلاب مخلوط کنید و خمیری شکل درآورید و مانند ماسک بر روی صورت بگذارید معجزه می کند.

 

چگونه صورتی چاق داشته باشیم؟ - ویکی ووک

 

معجون خرما و آجیل برای چاقی صورت

معجون ساده خرما و آجیل هم معجزه می‌کند. با خرمای له شده و سه مغز کوبیده شده پسته، بادام و فندق، توپ‌های کوچک خرمایی درست کنید و روزی دو تا سه دانه نوش جان کنید.

تمرین های ورزشی مفید برای چاقی صورت

برای چاق کردن صورت، نرمش‌های خاص و ساده‌ای وجود دارد که به راحتی و در موقعیت‌های مختلفی می‌توانید انجام دهید. به عنوان مثال لب‌های‌تان را در حالت غنچه نگه دارید و سپس سعی کنید در همین حالت و بدون این که دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید. این تمرین را 15 دفعه و هر دفعه به مدت پنج ثانیه تکرار کنید.

همچنین درکنار موارد فوق از زیاده روی کردن از خوردن کره بادام زمینی، کلم بروکلی، تخم مرغ، شکلات تلخ و چای پرهیز کنید زیرا این مواد غذایی خوشمزه در روند چاقی صورت در تداخل است.

در صورتی که شماهم راهکاری برای چاقی صورت دارید لطفا دانش خود را با دوستان دیگر در نظرات به اشتراک بگذارید

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *